Kesinlikle ama kesinlikle gün batmadan 1 saat önce başlamalı ve her iki zaman dilimini de görmeli. Akşam fotolar çok koyu kötü çıkabiliyor. Gündüz ise çok sıcak olabiliyor.
Bence düğün hiç olmamalı saçma sapan sırf gösteriş adına sağa sola saçılmış bir sürü para. Son dönemde evlenen arkadaşlarıma bakıyorum en iyisi sadece düğün salonuna 35 bin lira para verdi şimdi kirada oturuyor o parayla hava atacağıma üzerine kredi çeker ev alırım daha iyi..
Gündüz düğünleri batı adetidir.. Daha çok zengin kesim rağbet ediyor diye biliyorum.. Hanı mesaisi olmayan kesim , işini bırakıp güpegündüz, davete katılabilecek olan kesim. Gündüz düğününe 500 kişi davet etsen, 400 u zaten katılamaz ki.. millet köpek gibi çalışıyor
gündüz olsun. bir pazar günü öğlen vakti kır düğünü, şöyle bistro masalar falan kokteyl konseptinde, canlı müzik ve limitli alkol maksimum 150 kişilik küçük ve sade bir kutlama birkaç saatlik :) akşamında ise bir gece kulübünde vur patlasın çal oynasın bir kutlama :D
Düğün hiç olmamalı , para israf edilmemeli illa harcanmak istiyorsa geleceğe ve ya çocuklara yatırım yapılmalı. Düğün salonunda çalışan biri olarak miğdem bulanıyor düğünlerden o kadar sahte ve yapmacık ki... ( Bu arada büyük şehirin en büyük düğün salon zincirlerinde çalışıyorum )
Ne zaman olmalı bilmem de kesinlikle kapalı alanda yapılmalı. Bıktık ulan hergün mahalle arasında davul zurna düğün seslerinden. Beyinleri yokki milletin rahatsız olacağını da düşünsünler. Senin düğünün olabilir ama başkasının belki kötü bir günü, kafa dinlemek istiyor. Sabahtan akşama kadar kafa zikiyolar aralarına silahla girip tarayasım geliyor resmen
Aslında olmasına lüzum yok... Fakat illa olacaksa akşam saatleri daha uygun. Zira milletin işi var gücü var. Ayrıca hem davetliler, hem düğün sahipleri hem de gelin ve damat için ideal dinlenme ve hazırlık sürecini kapsar.
tabiki de akşam gündüz düğnlerinden nefret ederim. hele ki düğün sahipleri için gündüz düğünü sabahın 5 inde uyanmak demek koşturmaca saat 1 e kadar kuaför çekim hepsini bitirip misafirleri karşılamak demek. ama gece olunca rahat rahat hallediliyor
akşamüstü hoş bir yemek ve nikah sade bir şekilde misafirlerin birbiriyle sohbet halinde olduğu bir şey olsun. Bende vakittten çıktım her şeyi anlattım :D:D
Deniz manzaralı veya güzel bır ormanlık alanda olacaksa gunduz olsun, sabah etkinlikler oluşturabilip, aksama doğru havai fişek dilek balonu vs bir şekilde müthiş bir düğün organizasyonu gerçekleştirebilirsin.
akşam olmalı ama gelin alma olayı ertesi gün öğleden önce falan olmalı benim hayalim bu. 2 gün öncesinde erkek kınası 1 gün öncesi kız kınası düğün akşamı ve ertesi günü gelin alma
Bence dugun olmamali gereksiz yorucu masrafli ve asla kimse mutlu olmaz aglayan kosusan cocuklar sarhos enisteler dayilar uuufff dusununce bile basima agri girdi
Gündüz olursa gelin de damat da yorulur. Gece yorgunluktan uyuyakalırlar :) Gece olsun ki, fazla yorulmadan hemen yatsınlar yatağa bir yastıkta kocaman için.
gereksiz yaa insanlar çıplak çıplak gelip oynuyor kimsenin günahina ortal olmak ya da onlara ortak olmak istemem :D yani dini açıdan bakarak istemiyorum yoksa isterdim :D
Gündüz olursa fazla katılım olmayabilir sonuçta herkes çalışıyor ama akşam olursa herkes rahatça gelebilir.. ama katılımdan yana sıkıntınız yoksa gündüz olması daha güzel...
onu bunu bilmem de ben evlenmeye üşeniyorum biriyle tanışacak halim mecalim yok sevicem de kıskancam da hesap sorulacak da gelemem.. severim ben yalnızlığımı düğün falan boş işler..
Dış çekimini akşam üstü tam güneş batmaya yakın yaptırırsın Ve düğünün akşam olur yani en azından yanan volkanın bile bir anlamı olur bunu bir Fotoğrafçı olarak söylüyorum :)
En İyi Cevaplar