Ben sigara kullanmıyorum ama babamın paketten bitane arakladım 😂 fena değil biraz baş döndürücü siz kullanıyormusunuz? Sigara içen kadınlarla ilgili ne düşünüyorsunuz?


Bir kadın olarak bunu söyleyeceğim. Bu gerçeği fark edeli çok olmadı ama seni bilemicem tatlım belki fakat ben bu konuyu baya bir ara araştırdım gördüm de. Bazı çok bilmiş kızlarımız sözüm meclisten dışarı efenim sigara içerseler cool olacaklar erkekler daha çok ilgi duyacak sanıyorlar ama erkekler aksine bundan nefret ediyor. Sana bir lafım yok ama tatlım isteyen içer yani. Fakat öyle kızlar beni deli ediyor yalan yok :S
ben içmiyorum canım benim kullanmam hiç hoş değil çok kıroca bence
Çok haklısın canım ya bu kızlara biri artık cool olmak için bunu kulllanmamamaları söylenmeli itici duruyorlar :/
Sigara kokusu kadar ugrenc bir koku varsa o da bjra icen insandan gelen bira kokusudur. Sigara icen insan temizligine ekstra ekstra dikkat etmelidir bence. Her sigaradan sobra agiz ve ust bas kokusunu duzeltmelidir. Midem almiyor 😳
Her ne kadar bazı kadın veya erkeklerde "cool" ve "çekici" bir görüntü yaratsa da; "SİGARA SAĞLIĞA ZARARLIDIR!"
Öte yandan fabrika bacası gibi kokan kişilerden hiç hazzetmiyorum. Misal, her sabah yanıma oturan iş arkadaşımın kafasına patlatmak istiyorum. Leş gibi kokuyor mendebur...
Eğer güzel ve bakımlı bir kadın içiyorsa, elleri ve dudakları güzelse, hele bir de kırmızı ruj ve oje sürmüşse inanılmaz çekici ve estetik geliyor. Ama bir de kamyon şoförü gibi içerler var ki (fotoğraftaki gibi) hoş gelmiyor o zaman. Bence sigarayı içme be güzel kardeşim :)
Cevap
106Cevap
sigaranın kadını erkeği olmaz, içen kim olursa olsun yakışmıyor..
az gelişmiş ülkelerde yaygındır sigara, hatta gençlik dönemlerinde sigara içenler daha değerli gibi görünür, halbuki daha ileri toplumlarda sigara insanın diğer insanlardan daha kalitesiz bir hayatı olduğunu gösterir.. yani sigara içenlerin çok olduğu toplumlar geri kalmış toplumlardır.
Sigara içen hicbir kadını sevmedim ve sevmiycem de. İki ablam var onlar da sigara iciyorlar ve yıllardır herseyi denememe rağmen bir türlü bıraktıramadım. Senin gibi alımlı bir bayanın elinde sigara görmekte son derece üzücü. He bu arada soylemeden edemiycem.
Zıkkımın kökünü iç !
Beeeen sigaraaaa kullanmıyoruuuum!!!
Başlamak yaptığım hatalardan biriydi. Ama artık bağımlılık haline geldiği için...
hangi cümleyi :D
sigara içen kadınlarla ilgili özel bir düşüncem yok ama 20 yaşına gelmiş, babasının paketinden 1 tane araklayıp içen kızlarla ilgili bir düşüncem var.
Ben neden hep dudağımın kenarından çekiyorum sigarayı içime o zaman sen ortada tutuyorsun :D
Elin, yüzün, nefesin sigara kokacak. cigerlerin hasta olacak. cebin yanacak. 1 tane iyi yanını söyle hepimiz içelim..
Yol yakınken 3. yü içme sakın.
Sigara eline hiç yakışmıyor zaten yeni başlamışsın hiç içme.
Sigara bende içerim ama tasvip etmiyorum özellikle bayanlar içmemeli
Başlamadım bile ben sigarayı sevmemki
Ben kullaniyorum. Yeri ve ortaminda icince iyi ama oyle sokakta yururken salina salina icenleri hazetmiyorum.
Ben 13 yasındaydım içmeye başladım. Bu içmenin ya kadın ya da erkek olmakla alakası yok ve sigara içmek ahlaksızca bir hareket değildir kötüleyemezsiniz.
Mahalle arasında bali ceken genclerin bali sonrasi ictigi sigara tutuşu yapmışın resmem 😀😀😀
Valla hiç alakam yok normalde hiçbiriyle
Bir bayanın eline yakıştırmıyorum sigarayı fazla itici duruyor hele erkeklerin arasında içenlerden ayrı nefret ediyorum.
sokakta ellerinde sigara ile dolaşmadıklarından sonra
kendi saglıkları
kendileri bilir
ister içsinler
ister icmesinler
bir kere sigara icmenin bile bir terbiyesi adabi guzelligi vardir bence hic yakismamis hemen baslamadan birak ;)
Sigarayı kimseye yakıştırmıyorum. Cinsiyeti yok bunun, her türlü itici. Hele kokusu... b*k sürünüp gezin aynı hesap.
Yol yakınken geri dön, sonra bırakamıyorsun ve keyifle değil her seferinde pişmanlık ile sigara içiyorsun. O zaman keyfi falan kalmıyor.
Güzel kızsın ama senin eline yakışmamış. Bana yakıştırıyorlar ya bilmiyorum tipim mahmut abiyi andırıyor ya garipsemiyorlar :D:DD:D
Başlarda başını döndürür keyif alırsın ve istediğin zaman bırakabileceğini düşünüp bir paket alırsın farkında olmadan bağımlı olursun bağımlı olduğunuda kabul etmezsin ama bir ay sürekli içtikten sonra bidaha nah bırakırsın 😅
Hiç yakışmamış. Bazı kadınlara yakışıyor. Ama sigara asaletini azaltmış
Bence sigara kimseye yakışmıyor bende zaten bir denedim hoş değil pis kokulu ve kıroca!
Aynen öyle. Sigara küfür gibidir kuzum benim. Böyle bir hanımefendiye yakıştıramadım
Babana az önce sms attım. Kızın sigara içiyor diye. ;)
içmiyorum baslama hiç hele ki bayanlara hiç yakışmıyor.
Ben de öyle düşünüyorum 😂
Çok iğrenç ve pis kokarlar. Ayrıca bunu buraya koyarak reklam yapmana gerek insanlar buna özenebilir sonuçta bir sürü genç arkadaş var sitede. Yazık iyi bişey sanıyorsunuz
İyi bişey değil sigara biz yaşlımıyız ben de gencim ayrıca burada reşit olmayan çoluk çocuk olmaması gerek asıl haa eğer varsa da yapacal bişey yok
Şöyle resim çekilince kendimden bile nefret ediyorum sigara içtiğim için gerisi ni sen düşün artik
İtici oluyor..
Özellikle öpüşürken insanın ağzına sigaranın acı tadı geliyor..
Bir bayana hiç yakıştıramıyorum , bana göre iyi görüntü vermiyor ne yazık ki...
Kendi gözümde
Ben içiyorum Problem yok
Oda içebilir sıkıntı yok
Yakışıyor diyemem ama Saygı duymak zorundayım :)
Sigara içen kadın da olsa erkek de olsa bana göre çok itici.
Rakı iç ama dumanın her türlüsünden kesinlikle uzak dur...
Bir insan neden sigara içerken fotoğraf çeker ki. :D
keşke daha faydalı şeylere özenseymişsin dikkat çekmek için
3 yıllık sevgilim sigaraya başlasa ayrılırım okadar
sigara içen bayan gördüğümde moralim bozuluyor, bir çiçeğin çamura düşmesi misali...
- Niye içiyosun
+ Ağzımdan duman çıkıyor
- Sanki ejderha mk :D
alkol ve tütün yasasına muhalefetten ceza alırsın bak. demedi deme
hiç buluşma kendine yapacağın en büyük kötülük olur erkek olarak bişey düşünmem ama alışkanlık olarak kötü derim
İcmedigin belli bebegim o sebeple kadinsi durmuyo :)
Evet içmiyoeum zaten detayda da belirttim 😁
Yapabildiğin şeyleri yap bence
sigara icmek yapmak istediğim bişey değil olamazda zaten
Sıkıntı yok o zaman. 2. sigaran son sigaran olsun :)
Sigara içen kadın - erkek fark etmez, kötü duruyor.
Sigara seni içiyormuş sanki 😊içme olurmu pis o kaka o kötü
yakısanı da var yakısmayanı da öyle kadınlar gördüm ki o bakımlı elleriyle bir sigara icisleri var offff
Beni hayattan soğutur ^^ Kızın herşeyi çok güzel off diyorum bi' bakıyorum sigara yakıyor ve herşey bitiyor. Felç gibi oluyorlar ^^
Nasıl zevkli ya leş gibi kokuyorsun tadı tuzu yok zarardan başka bişey değil ama arkdaşlar arasında 1-2 tane içersin o ayrı
Bence uzak dur 16 yildir iciyorum bir türlü kurtulamadım
Sigaranın çok kötü bir kokusu var, insanın üzerine siniyor. Asla kullanmam. Kullanan da itici dir.
sigara içen kadın kadar itici hiç birşey yok bence bu dünyada
ben nefret ediyorum tiskyorum marifmiş gibide anlatıyosunuz
bir bayana yakışmıyor benim gözümde kaşar ve kötü kadınlardan başka değilsiniz
Kullanıyorum, sokakta yürürken içme de nerde nasıl içersen iç 😂
bişey düşünmem... görürsem uzatır bir sigara centilmenlik yaprım napayım ahahah
Erkekler içiyorsa kadınlar da yapar içenlerin laf söylemeye hakkı yok bence
Sigara kadınları çok kötü gösteriyor hiç yakışmıyor.
Itici ve estetikten yoksun buluyorum sigara içen kadını. Belki de ben kullanmadigim içindir...
çalışan bir arabanın eksozuna ağzını daya aynı şey yazık organlar çok etkileniyo bu illetten
Özentisiniz derim ancak
Hele var ya sokakta yürürken içen bayanlar ayrı bir gıcık ve kıro!
Şuraya foto atacam diye düştüğün hallere bak
Kötü tabi
40 yıldır içiyomuş gibisin kız. :D
mümtezel gibi çekiyorsun hiç ikinciye benzemiyor :D
Çok pişman olursunda iş işten geçer ayrıca hiç bir çekiciliğide yok
Fazla yakismamis kadin dedigin mis kikulu olucak kokusunu icine cektinmi huzur bulucaksin
Boğazında Kalsın Ağzından Burnundan Gelsin.
O öyle içilmez güzelim :D
Bilmiyorum ki zaten 😂
Fotoya ne gerek cardı :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar