Büyük gösterdiğim için mi abla diyorlar ağız alışkanlıkları mı?

Yahu insanlar neden abla diyo ya? Hadi erkeklere alıştım onlarınki sanki ağız alışkanlığı ama abla diye hitap eden kadınlar da var... Ulan belli benden büyüksün. Bugün artık sinirlendim fırında karının tekine bence insanlara abla diye hitap etmeyin deyip kapıyı çapıp çıktım. Ama bir dah diyen olursa ben de bastıra bastıra teyze demezsem şerefsizim lan?
Büyük gösterdiğim için mi abla diyorlar ağız alışkanlıkları mı?
Cevapla