Denizbank iletisim merkezi asistanligi hakkinda bilgi verir misiniz?

Basvuru yaptim ve email yoluyla mulakat hakkinda bilgiler gondermisler. Online bir mulakat var. Ve mulakatta 60 dakikada 40 soru verilmis kamera olmasida sart.. herkesin evinde kamera yok. Ben masaustu kullaniylrum ve kameram eski uymuyoe bu yuzden. Ama sorum bu degil. Online olmasinin sebebi nedir? Maaslari ne kadardir? (iletisim merkezi asistani) ve ben dilime guvenerek bu ise girdim. Konusma dilim oldugu icin.. Daha once calismis olanlar varsa ve bilgi verirlerse coook mutlu olurum simdiden sevgiler ve saygilar :)
Denizbank iletisim merkezi asistanligi hakkinda bilgi verir misiniz?
Cevapla