Hareketlerim, tavırlarım, mimiklerim çok erkeksi neden böyleyim ben?

Öküz gibi değilim hani ama mimiklerim bile erkeksi yani tipimle alakası yok tavırlarımda var bişey.
feminen olamıyorum bir türlü.

Ben şöyle düşünüyorum: Ortaokul sonda daha dişiliğe yeni yeni adım atmıştım ama hep ezilirdim en basit örneği bir erkeğe tatlı tatlı baksam tipe bak deyip alay ederdi mesela, veya erkekler beni döverdi hep. çoğunlukla da kızlarla takılmazdım. ya yalnızdım ya da erkekler uğraşırdı benimle dolayısıyla hep onlarla haşır neşirdim. kız yerine koymazlardı beni ama.

yaşım büyüdükçe günden güne hareketlerim tavırlarım da odunlaşmaya başladı, herhangi bir feminen tavır almaya korktum, çekindim ters tepki alırım veya alay konusu olurum diye. normal davranışlarımda da yani. halbuki söz konusu bile olamaz alay konusu olmak niye dişi hareketlerim var diye alay konusu olayım hem de bir dişiyim yani. ama bu böyle oldu işte çocuk-ergen aklı ve yaşadığım şeyler.

bunu şimdi şimdi fark ediyorum ve çok rahatsızım acaba bu yaşadığım şeylerden mi oldu? fikrinizi merak ediyorum..
Hareketlerim, tavırlarım, mimiklerim çok erkeksi neden böyleyim ben?
Cevapla