Tulumba tatlısındaki fakir ama gururlu lezzeti sevenler kimler?

Ben minik tulumbaları çok severim ama babiş büyüklerini seviyor diye dün bir kutu alayım dedim. Adam 3 lira dedi koca kutuya çok şaşırdım. Resmen ucuz ötesi yani. Ama tadı süper bence :)
Bu lezzetli ve ucuz tatlıyı siz de seviyor musunuz?

Not: Bazıları daha iyi pişmiş oluyor ya hani onlar bombastik!
Tulumba tatlısındaki fakir ama gururlu lezzeti sevenler kimler?
Cevapla