Kızlar, yatağınizâ yatacaginiz sirada kocaman böcek görseniz naparsiniz😊😊😊?



Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Gördüm zaten kardeşimle saatlerce uğraşıp böceğe dokunmadan yatağın üstünde ne varsa attık dışarı :D
Yatagin ustundekilerin suçu neydi
Kurunun yanında yaşta yandı desene
O zaman yaşlara allah sabır versin
laaannnn gebertirim sonra cesedi çöpe atar bir güzel uyurum
İhbar ederim seni
Ee tabiki kapının önünde Slogan atsınlar tövbe bidaha yaparsam dersin
Panter emelin selamı var:)
onu ezerim terlikle minciririm sonra tüm odayı süpürürüm silerim yatağımı kaldırır baştan aşağı herşeyini değiştiririm
not:yaşanmıştırr
Zengin insanın Halide baska
Çığlık atıp kaçarım çünkü büyük fobimm :(
Desene yılan görsen ne yapacaksin
Bizde helva yemeğe geliriz
Teşekkür ederim lezzetli olur heralde yılan gördü ve oldu helvası da süper deriz
El fatiha
hemen tavada kızartıp yerim
Afiyet olsun
kâğıda çıkmasını sağlarım sonra alır dışarı atarım
Kalemde verseydin eline kağıda çıkarken vasiyetini yazması isteseydin
hahah arkadan itelerim yanı napım sımdı öldüreyim mı suncagız seyı:)
Düşen tekme atmak gibi bişey heralde itelemek
yahu sen hıc bır karıncagı bır surungecnı bır kâğıda ıtelemedın mı bır başka kâğıt yardımıyla onun yurumesını beklersen oooo sabah anca yahutta olur
kâğıtta*
Yoo direk öldürdüm ben
yazık ya :(
Üzülme ne gerek yok katli vacip
dışarı bıraksan toprağa falan ne olurdu.
Yolunu tekrar bulurdu
işi gücü yok senin evinemi gelcek tekrar sanki
Tabi canım o yatagin sıcaklığını kim bulursa geri donecektir
Pis canii
Teşekkür ederim iltifat in icin
bir daha gelsin evine; )
Sıkıntım yok buyursun gelsin hosgelsin:)
uyuzmusun nesin:)
Kaşıntı yok heralde degilim:)
:) ) Aman iyi
Hersey yolunda hacisakir sagolsun:) peki sende var mı uyuzluk:)
Bitli pireliyim ben:)
Bu konuşmalar bile Pirenin sayesinde demekki sen böceğin kağıda çıkmasını bekleme ilk önce doyur onları aç Aç gonderme bitle pireyi çok severler:)
Tabi canım misafir aç gonderilirmi hiç :))
Ee yani yatağına gelmiş bitle pire burada daha çok diye yazıktır olmaz:)
Yolluk bile yapıyorum:₩
İşte klasik bir türk kadını yanına Ekmek de koyaydin;)
sefertasi içine koydun yemekleri çocuklarada selam et diyerek yolladım tüm hamam böceklerini:)
Çocuklarına bunları yapmassin ama
onları da evlatlık aldım ben. .
Ee kendi çocuğun olduğunda kapı dışarı edersin o zaman üvey anne;)
Ben senmiyim pis cani cocuklarimdan ayırt etmem:)
Hı hı hı eminim oyledir:)
Takibe başladım filelicorap haberin ola böcek ler arasında ki anne evlat ilişkin inceleyecem:)
bir tane böcekli sorum var bak istersen:)
Benim böcek kadar olamaz:)
ölü yusufcuk benim böcek :))
Benim böcek şakir isme bak sen yusufcuk küçük bişey heralde sonu cuk aldığına gore
saçmalama istersen güzel büyük. .;)
Sorun yok o zaman ama büyükse kağıt kaldirmayabilir sen mukavva kağıdı kullanmalısın bence:)
Mesajlar kapalı heralde senin
iki tane kagit kaldırır. .:)
kapalı ks yönetimi çok konusuyorsun dedi:)
Bak sen çenesi düşük cir cir bocegi:)
Sensin böcek :))
Bu nasil iltifat boyle:)
kağıdın üzerine çık atcam seni:)
Yerçekimi kuvvetine dayanıklılık gösteririm kağıt karsisinda:)
Ayy sisko:)
Sen yer çekimine dayanıklısin o halde sıska bile değilsin safinaz bile diyemiyorum:)
Ben Çiroz:)
İşin zor o zaman ayaklarinin yere değmesi imkansız desene üzüldüm senin adına
Önemli değil. .;)
neyse ziyaretin kısası makbul iyi aksamlar
İyi akşamlar hanimefendi de hasta olan karşı taraftan yok ama kendini hasta hissediyorsan geçmiş olsun hayırlı aksamlar:)
Odadan çıkar evdekilere söylerim
Allahtan binayı terketmiyosun odayi terketmek le ywtiniyosun cesaretli kizsin vesselam😆
Ahaha napıyım korkarım ben
Cesaretli sin dedik yalanmi oldu :)
Dalga geçme :D
Yooo gayet ciddiydim;)
Fobim var uyumazdım
Rüyalarına girerdi dimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar