Kapalı kıyafetleri neden bu kadar sınırlı. Çalışıyorum ve hep aynı tarz giyiniyorum?

Bide resmi bir kurum olduğu için resmi şekilde giymeye çalışıyorum ama çok kısıtlı hersey. Yani hep aynı tarz tunikler falan . Sürekli yeni bişey alma isteği oluyor gerçi onlarda hep aynı olucak ve heptw al al nereye kadar. Benim gibi böyle problemler yaşayan var mi
Kapalı kıyafetleri neden bu kadar sınırlı. Çalışıyorum ve hep aynı tarz giyiniyorum?
Cevapla