Bir bardak ya da cam eşya kırılınca ne hissediyorsunuz?
Garip bir rahatlama oluyor
Nötr
Üzülürüm ne hissedeyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kesinlikle anlamsız içimde rahatlama oluyor
nazar çıktı derim ben :D
Cevap
2Cevap
Hayırdır inşallah der toplarım
bozullduu caaanim takım ,)
Hay sakar diyorum kendime
Olacagi varmis der gecerim
Icimi korku kapliyor 😰
Hiçbir şey hissetmiyorum
Nazar var derim :)
Hasiktir şimdi kim temizleyecek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar