Ruhumuz bedenimizi terk edip nereye gider? Rüyamız da gördüğümüz kişiler gerçekten bu dünyada yaşıyor mudur? Başkalarıda rüyalarında bizleri görüyor mudur?
Uyuduğumuz Zaman Rüya Aleminde Neden Tanımadığımız Yüzleri Görürüz?
Aslinda o kisileri hayatimizda bir kere bile olsa goruruz. Yolda, otobuste, iste. Hafizamiz kisinin yuzlerini kaydeder ancak biz hatirlamayiz. Sanki hic gormemis gibi hissederiz
Normal gunluk hayatta gordugun yuzleri gorursun sen o yuzleri unutsanda beynin saklıyor. Ruyada gordugun yuzler normal hayatta karsilastigin ayni yerde yurudugun insanlar.
Aslında rüyamızda gördüklerimiz tanımadıgımız kiişiler değilmiş. Her gün çok sayıda insan görüyoruz farkında olmadan onlarmış rüyamızda gördüklerimiz böyle bişey okumuştum :)
Çünki uykunun ölümle tek farkı ruhun yeniden cisme döne bilmesi. Ölüm zamanı ise ruh bir daha cisme dönemez. Uyku zamanı ayrılan ruhun da berzex alemine yollana bilir tanımadığın insanlar da onlar ola bilir.
Benim öğrendiğime göre insan rüyalarında mutlaka daha önce görmüş olduğu yüzleri görür. Bu tanıyor olacağın anlamına gelmez. Örneğin yolda giderken karşıdan gelen birisini rüyanda görebilirsin. Aslında o kişiyi tanımıyorsun ama gördün; beynin o görüntüyü aldı kaydetti.
En İyi Cevaplar