Kaneki mi? Ryuk mu?

Kaneki benim favori 2. animem olan Tokyo Ghoul serisinin baş kahramanı. Kendisinin resmini tanımayanlar için şöyle bırakacağım.

Kaneki mi? Ryuk mu?


Diğeri de favori 3. animem olan Death Note animesinin en sevimli, en tatlı karakteri Ryuk olmaktadır. Kendisinin resmini de şöyle bırakacağım.

https://i.hizliresim.com/7P2OEL.jpg

Ben ikisini de ayrı seviyorum. Siz en çok hangisini seviyorsunuz? Ya da "Bunlar da kimmiş esas karakter..." mi diyorsunuz?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
#Casinimo
Kaneki-chan
Ryuk-chan
Diğer -Lütfen Belirtiniz-
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kaneki mi? Ryuk mu?
Cevapla