Ben ikisini de ayrı seviyorum. Siz en çok hangisini seviyorsunuz? Ya da "Bunlar da kimmiş esas karakter..." mi diyorsunuz? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. #Casinimo
Ryuk bu yüzden felsefelerimden biri. Adam bağımsız. Kaneki-chan sonradan güçlendi. O hep güçlüydü. Kaneki o eziyet yapan sarışının adını unuttum döverken kıkır kıkır gülmüştüm ya :D
Diabolik Lovers. Kanato ile evlenmek istiyorum. Duvarım full onun resimleriyle kaplı. Vücudumda dövmesi var. Kalbimin üzerinde ve sırtımda. Aşığım ona <3
Onun ayısı olmak zor iştir Sayın Panda. O ayı, neler görmüş, neler geçirmiştir. Bu sıfata sahip olmak büyük onurdur. Ki eğer Kanato yoksa, ayısı ile de yetinebilirim. Bu hafta sonu boş musun? :D
En İyi Cevaplar