Bir Hödük ile evliyim. Çok bunaldııım. İmdaaaaaaaat diye bağırasım var?

Bir hödüğün teki ile evliyim işten gelir geçer koltuğuna tv nin karşısına benu umursamadan istediği yeri açar suratıma bakmazben telefonu elime alınca kızar yanından ayrılıp başka oadaki işimin başına geçince kızar niye başını bekleyecek mişim :/ iş yapmayacak mışım kpss ygs lys ye çalışmam lazım gece ders çalışmayacak mışım 3 yaşında oğlum var + ev işleri... internetten ders alıcam vodemneti değiştir adsl al diyorum çünkü burada çekmiyo 6 gb izleyeceğim video derslere yetmiyo bana eee bu internet bir işune yaramıyo kapatalım sıkıştırıyo ve ben bu hödük evlendiğimizde miss gibi kazandığım okulumu okutacağına söz vermiş olmasına rağmen kıskançlık sebipleriyle yollamadı. Ha bire seneye seneye diye beni oyaladı yaşıtlarım mezun bu yıl... offff ne yapacağım ben bu hödükle kafayı yemek üzereyim... Üstüne anası ve lafları oğlumla iletişimimi kesmesi de cabası.. herhalde ben akıl hastanesine yatınca rahatlayacaklar ancaak... çok bunaldım çoook...
Bir Hödük ile evliyim. Çok bunaldııım. İmdaaaaaaaat diye bağırasım var?
Cevapla