Bir hödüğün teki ile evliyim işten gelir geçer koltuğuna tv nin karşısına benu umursamadan istediği yeri açar suratıma bakmazben telefonu elime alınca kızar yanından ayrılıp başka oadaki işimin başına geçince kızar niye başını bekleyecek mişim :/ iş yapmayacak mışım kpss ygs lys ye çalışmam lazım gece ders çalışmayacak mışım 3 yaşında oğlum var + ev işleri... internetten ders alıcam vodemneti değiştir adsl al diyorum çünkü burada çekmiyo 6 gb izleyeceğim video derslere yetmiyo bana eee bu internet bir işune yaramıyo kapatalım sıkıştırıyo ve ben bu hödük evlendiğimizde miss gibi kazandığım okulumu okutacağına söz vermiş olmasına rağmen kıskançlık sebipleriyle yollamadı. Ha bire seneye seneye diye beni oyaladı yaşıtlarım mezun bu yıl... offff ne yapacağım ben bu hödükle kafayı yemek üzereyim... Üstüne anası ve lafları oğlumla iletişimimi kesmesi de cabası.. herhalde ben akıl hastanesine yatınca rahatlayacaklar ancaak... çok bunaldım çoook...
Cevabın nedir?
Cevapla
Diğer konusunda 4,2b cevap paylaştı. O seni umursamıyorsa sende onu umursama. Yemekleri kötü yap yani sevmediği şeyleri yap. Öyle g. te böyle y. . k misali cevabını ver. Kendine çeki düzen verirse güzel çayını hamur işini tatlını yap ver keyfi yerine gelsin bala ceviz karıştır falan ver erkeğine bak yani. O seninle ilgisini keserse sende onla kesersin bu yaptıklarını kesersin. Bir gün işe gidecek elbiseleri bir bakar ütüsüz. Bir gün işi düşer anlarsın ya :D seni arar cevabını alamaz... :D Özetle canını oku dostum. :D :D
04 Yorumla
Soran+1 yılO zaman da kötü olan ben olurum kii :D benden ala kötü mü var şu dünyada :D
Soran+1 yılBunu muhakkak deneyeceğim...
- 1 yıl
Knk o lafın anirdim aq be öğle g. B. Yrk dedin
En İyi Cevaplar
+1 yılşu var evliliklerde , kuşak çatışması kaçınılmaz , yani nedir bu kültür farklılıgı görüş ayrılıgı, yüz göz olmuşsunuz , birbirinizle, senin dedigin ona batar olmuş, onun dedigi sana batar olmuş, yoksa birbirinizi sevseniz herşey güllük gülistanlık olur ama siz beceremiyorsunuz bunu , ayrılmak çözüm degil, çocugunuz var sabır edin, birgün herşey yoluna
06 Yorumla
Soran+1 yılKuşak çatışmasından mı diyorsun yani yoksa onun huylarından mı 81 li o 93 lüyam ben...
Soran+1 yılAyrıca sevmeyi çok denedim evliliğimizin ilk 2 yılı gözlerinin içihe baka baka istisnasız her sabah ve akşam onu ne kadar çok sevdiğumi söyledim inandırmak istedim onu... inandırmak istedim kendimi... onu gerçekten sevmeyi denedim hemde defalarca... denememiş olsam ilk yılda şuanki durumda olurdum...
- +1 yıl
evet bayanlar daha nazik daha hoşgörü bekleyen bireylerdir, sizde şunu görüyorum , sevgi ye ihtiyacın var sevgiye saygıya açsınız sadece eşinden sevilmek ilgi , hoşgörü bekliyorsun ama oda bunu yapmıyor ve sizi üzüyor, başka hiç bir beklentin yok eşinden.
- +1 yıl
Tskler, eig icin nasilsiniz nasil gidiyor
Soran+1 yılşu an daha iyiyim şükür... yavaş şavaş değuşmeye başladı gibi sanki..
- +1 yıl
düzelir inş içini ferah tutmaya çalış olmadıgı zamanlar koyuver gitsin ilgilenme
evlenmeden önce sana karşı tavrı nasıldı merak ettim? yani hiçbir emare yok muydu böyle biri olduğuna dair falan sonradan mı tamamen değişti?
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok tuhaf şartlar altında miuriyetten ecyendim bilmiyorum :/
haklısın canım
05 Yorumla
Soran+1 yılKeşkee haksız olsam... :( öyle yoruldum ki...
Soran+1 yılYoo o yola düşmem de... böyle akıl hastanesine yatmazsam iyi...
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
30Cevap
+1 yılEee kızım vakti ile sende hoduk musun ki gidip dengini bulmusun nedir sizdeki bu koca merakı çok üzücü bir durum umarım bu sorunları bir an once çozersin
012 Yorumla
Soran+1 yılDengimi bulmadım dengum olmayen bu hödüğan oyununa geldim evyenmek zornda kaldım
- +1 yıl
hamile mi bıraktı seni yoksa
Soran+1 yılMaalesef:(
- +1 yıl
ooow dehset verıcı bı durum onun bırlıktelıgın bastan asagı bı hatymıs desene üzücü bir durumm
Soran+1 yılOnun zoruyla olduğu ve karşı koyamadıgım icin.. hesi hatalar zinciri.. ve berbat bir hayat işte..
- +1 yıl
daha fazla devam ettirme o zaman bir şekilde cözm üret bul arastır ne bılım ben bıle tutklu kaldım bı an üzücü
Soran+1 yılÇocuk olmasa... ama yolumuz oraye doğru gidiyor sanki
- +1 yıl
umarım daha ıyı olur fazlada karamsar olmamaya calış ama baştan tecvz olayı buyuk bı karamsarlık yaa sıkma yınede canını sen
Soran+1 yılElimden geldiğince...
- +1 yıl
ve umarım daha fazlası olur elımzden geldgnce katkı saglmya calsrz dedım gıbı elmzden geldgnce destdmz sanadır
Soran+1 yılSağolasın teşekkürler gerçekten...
- +1 yıl
rica ederim güclükadın
+1 yılHem eğitimini tamamlamamışsın hem de tanımadığın biriyle evlenmişsin. Çifte hata. Engelleyebilirdin bu durumu.
05 Yorumla
Soran+1 yılhamileyken yapamazdım :(
- +1 yıl
Öyle birinden hamile mi kaldın bir de? Kusura bakma ama buna gerizekalılık deniyor benim çevremde, gerçekten özür dilerim bunu söylediğim için. şu an yaşadığın her şeye zemin hazırlamışsın kendin.
Soran+1 yılHaklısın gerizekalıyım bu adamla konuştum güvendim tanımak istedim ve o elden kaçırmamak için beni zorla... ve hamile kaldım... yaşadıklarım harbi çok zor ve tekrar diyorum haklısın gerizekalıyım...
- +1 yıl
İnsanlar normalde tecavüzcüsünü şikayet eder, evlenmez.
Soran+1 yılŞikayet edemezsen elin kolun bağlı kalırsan derdini tek bir allahın kuluna bile anlatamazsan benim gibi olur işte kime nasıl söyleyebilirdim ki?
Sen bir hödükle evli değilsin, bir hödükle evlenmişsin. Yani bunu bile bile yapmışsın.
014 Yorumla
Soran+1 yılEvlanmedenönce bunu bilmiyordum
Soran+1 yılMaalesef evlenmeye mecbur bırakıldım :/
Soran+1 yılÜstüste gelunce öyle zor oluyor ki.. katlanılamaz sabredilemez oluyor herşey...
Soran+1 yılBoşanırsam asla evlenmem dostum! Sabdedebildiğim yere kadar sabredicem sabredemediğum yerde ya akııl hastanesine yatıcam ya da boşanıcam başka yolu yok bu işin tabii o vakte kadar ölmezsem.
Soran+1 yılZorunda?
Soran+1 yılKölesi miyim ben onun? Onunda amacı bu ya zaten...
Soran+1 yılYalnızlığım bana yeter... biri olmasın istiyorum... erkedeşmerım bana yeter illa yatağıma biruni almam şart değil hani
Soran+1 yılBilemem tabi..
+1 yılBence bir yasin felan okusunlar hocalar benim babam hoca ben okuturum senin için sende okut dualar et bence boşanma çocuğunda varmış alllah islah eylesin
04 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim... de Yasin in faydası olur mu ki gerçekten? Çok yıprandım çok öfke nöbetlerim oluyor kendimi kaybediyorum buna da faydası olur mu ki?
- +1 yıl
Tek yasin süresi yok kuran oku çocıukların için yalvar Vs
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun
Soran+1 yılAmiin
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni okutmasini çok beklersin. Babanın evinde niye okumadin
06 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeye mecbur bırektığı için evlendim
Cevap sahibi+1 yılİyi biri değilmiş. Kendini düşünüyor tek. O seni okutmazda. Anneside akıl veriyordur ona. Okur bize kafa tutar falan diye
Soran+1 yılanasına da çemkirip bağırıyor sanmam ama belli de olmaz hani.. hem anası bana ayrı ediyor her sabah eşim işe gidince yat uyu kızım diyordu bende oğlan uyanana kadar uyuyordum dün gece ders çalıştım bir tafralar bir laf sokmalar sabah... eşim desen ayrı dert... delirdim yine bütün gün
Cevap sahibi+1 yılYok onlar okutmaz seni
Soran+1 yılAslında öyle görünüyor... ama bu cehennemden tek kurtuluşum okul :/
Cevap sahibi+1 yılİşe gir birikim yap kendi paranla oku. O adam sana harçlık bile vermez okula gidince. Ne iş olursa yap yuksunme
Bazı insanlar evlenmeden önce gerçek yüzünü göstermiyorlar.
01 Yorumla
Soran+1 yıl%100 katılıyorum
+1 yıldemekki okulla evlilik birlikte yürümüyor birini seçmek lazım
03 Yorumla
Soran+1 yılBilmekyürürdü belki tabi eşim kıskançlığı bırakıp okula yollasaydı
- +1 yıl
çok gördüm çevremde evlendikten sonra okurum-okuturum. Ama olmuyor canım
Soran+1 yılÖyle... olmuyor... :/
- Diğer konusunda 725 cevap paylaştı.
+1 yılKim dedi sana evlen diye bide çocuk yapmışsın hay ben senin kafana...
01 Yorumla
Soran+1 yılDe... ama olaylar öyle değil işte... ben yaşadım hepsini.. oyuna geldim ve bedeline katlandım hepsi bu
evlenmeden önce iyice tanıyacaktın bu saatten sonra zor tabi
ama çaresi var014 Yorumla
Soran+1 yılÇaresi ne?
Soran+1 yıladsl e geçmek için elimden geleni yapıyorum zaten... zaten eğer ygs lys de başarısız olursam kabul ederlerse yarım kalan üniye gitmek için baskı yapıcam
Soran+1 yılyoo daha etkilisini söyledim dün sen benim bişeyler yapıp sınavları kazanıp biyerlere gelmemi bişeyleri başarmamı istemiyorsnu bana hiç destek olmuyorsun dedim bugün araştırma yapıyomuş :D
Soran+1 yılçalışmamı o da istiyo da kpssyle olmadı işte :/
Soran+1 yılöylle :(
Soran+1 yılinşallah bu yıl başarırır da kurtulurum bu cehennemden
Soran+1 yılinşallah yaaa :)
Hatayı evlenmekte yaptın :/
11 Yorumla
Soran+1 yılMecbur kalınca elden birşey gelmiyo :/
Eşim beni okutur diyenlere ibretlik bir olay.
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen :/
- Diğer konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılAllah sabır versin...
01 Yorumla
Soran+1 yılAmiin
Buradan nasıl yardımcı olayım gizlisin.
08 Yorumla
Soran+1 yılben anlattım bir nebze rahatladım da nası bir yardımın olabilir ki...
Soran+1 yılSağolasın... ama bana en sağlamından bir psikologdan başkası yardımcı olamaz..
Soran+1 yılSağolasın iyi böyle... teşekkürler yinede
Soran+1 yılDaha iyi olması sana bağlı değil yanımdakine bağlı.. oda imkansız gibi birşey.. umarım o mucize tez gerçekleşir
- Diğer konusunda 21,4b cevap paylaştı.
+1 yılAnlamadın mı başta hödük olduğunu?
05 Yorumla
Soran+1 yılBaştan anlasam ne işum var.. herşey micburiyetten
- +1 yıl
Gül gibi kızları üzüyorlar. :/ Türk erkeği böyle bitanem. En iyis avrupa erkeği bulmak benim gibi cidden kadın olduğunu hissettiriyorlar.
Soran+1 yılşanslısın desene :)
- +1 yıl
Aynen çok çok şanslıyım. Yani kim verdiyse bana onu çok şükrediyorum. :) Keşke sen de böyle mutlu olsan :/
Soran+1 yılMutluluk herkese uğramıyor ki :/ nasip...
+1 yılGel ozldn yaz knslm dertleselım
02 Yorumla
Soran+1 yılÖzelden dertleymek istemiyorum ortaya anlatıp rahatlamaya çalışıyorum sagol yine de
Hastane yerine Adliyeye git
015 Yorumla
Soran+1 yıl3 defa vazgeçtim sırf çocuğum için.. böyle giderse yolumuz orası gibi
Soran+1 yılO yüzden deniyorum ya... değişirse birşeyler diye... ama değuşilor gibi gözüksede herşey aynı devam ediyor
Soran+1 yılOlmasını öyle çok istiyorum ki... bir mucize belki de beklediğim
Soran+1 yılDüşkünlüğü var ama bakım a geldimi 0 5 dakka bakamaz...
Soran+1 yılBurası iyi böyle çok teşekkür ederim yine de...
Soran+1 yılYoo estağfurullah... sadece çok bunaldım en azından bu sefer içimden atmak istedimu yüzden yazdım ortaya... dert ortağı aramıyorum yoksaa...
Soran+1 yılEn azından kafam rahat şu an .. önümdmatematik soruları... yazdığım andan çok daha iyiyyim..
Soran+1 yılİnşallah
bu yaptığın ayıp biliyosun dimi?
06 Yorumla
Soran+1 yılNesi ayıp
Soran+1 yılO bencil mi benim iyiliğimi düşünecek psikolağa gitmek için yalvardığım halde 1 kerebile götürmüş değil anamı görmek için bile 5 ay yalvardım ben
Soran+1 yılTek yapmaya çalıştığım i ime atmak yerine anlatıp rahatlamak
Soran+1 yılAmiin
Gizli Üye(30-35)+1 yılBosan gitsin bu kadar sorun yaratiyorsa
02 Yorumla
Soran+1 yılKeşke dediğin gibi kolay olsa...
Cevap sahibi+1 yılXeske
Zor bir durum yardimci olabilirm
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl?
Allah yardımcın olsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin...
Evlilik zor be hakikaten
00 Yorumla
+1 yılAy sen çok sıkılmış sın
01 Yorumla
Soran+1 yılhemde nasıl kafayı yemek üzereyim resmen (mecaz değil gerçek anlamda )
+1 yılAdama hoduk deme o senin geminin kureği :)
04 Yorumla
Soran+1 yılO kürek gemiye ilk günden itibaren zarar veriyo tamam yol aldırıyo ama her yol alışğnda kırıyo döküyo birde kendinio gemiyi ayaka tutan tek şey zannediyo :(
- +1 yıl
Kocandir idare et burdaki yorumlara aldirma bir çogu firsatini bulsa seni nefessiz gotururler
Soran+1 yılBiliyorum... ama sabretmeye çalışmaktan öyle yorgunum ki.. 15 gün ailemin yanına gittim kafam rahattı... 1 ay oldu geleli eski bunalımlı halimren daha beter haldeyim
- +1 yıl
Asil sorun ne?
+1 yılokurken bile içim bir tuhaf oldu
01 Yorumla
Soran+1 yıl:/ :/ :/
Üzüldüm kötü bir durum.
00 Yorumla
+1 yılKendin evlenmişsin. Yapicak bisey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılSende haklısın genç...
+1 yılerken yasta evlenmenın olumuszlukları ıste
06 Yorumla
Soran+1 yıl19 çok erken.. resmen hayatının baharında törenle mezaa konmak gibi. bişey
- +1 yıl
işte bı anlık heves sanırım
Soran+1 yılacı bir mecburiyet ve çaresizlik :/
- +1 yıl
ozelden yazsana boyle nıye konusyruz
Soran+1 yılözelden yazmak yerine ortaya anlatıp dertleşmek istedim ve iyide geldi...
- +1 yıl
bende dertleşmek ıstedım ama neyse ben ortaya yazamıyorum sana ıyı geldıyse ne guzel
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılayrılık vakti gelmiş çatmış bence
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle görünüyor... çocuk olmasa dakka durmam ama çocuk için denemem gerek işte
Cevap sahibi+1 yılÇocuk için nereye kadar sürecek sence? Bu durum bahane olmasın sana
Soran+1 yılKendimi değil çoçğu düşanmeliyim bu saatten sonra... . belki 1. ay belki 1 yıl belki değişecek herşey 1 ömür... bilmiyorum... ama ilerde çocuğumun yüzüne bakmaye yüzüm olur
- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılanladım
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence hiç Nazıni cekme
03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk var... onun için denemeliyim.. ki ulerde denedim de olmadı demeye yüzüm olur...
Cevap sahibi+1 yılAz özelden yazarmisin bir
Cevap sahibi+1 yılYok mu
Ayrıl.
04 Yorumla
Soran+1 yıl3 defa vazgeçim bu gidişle yolum orası...
Soran+1 yılBelkide bu. yüzden hep kaybedişim...
işin zor
01 Yorumla
Soran+1 yılHemde nasıl
boşan o zaman ...
03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk olmasa saniye durmamda... 3. Defa çocuğun hatrına vazgeçtim tekrar denemeye çalışıyorum
Soran+1 yılEşimi huzursuz edeceğim demek... kötü olan haksız olan hep benmişim gibi.. oda öyle bencil.. benim haklı olduğumu ne zaman kabullendi ki... ama suç bende yanımda olsun destek olsun istedim başka kocaler gibi büyük kabahat.. sende haklısın
Diğer konusunda 19,2b cevap paylaştı. sana ilgi lazım <3
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılallah sabır versin
01 Yorumla
Soran+1 yılamin
zor bir durum
04 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef :(
Soran+1 yılSağol desteğin yeter
Diğer konusunda 575 cevap paylaştı. Oda sknti isin zor
00 Yorumla
+1 yılkıyamam :(
00 Yorumlaİstersen derlslmm
00 Yorumla
Devamını Gör(24)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar