Oturduğunuz apartman ve ya mahalledi komşularınıza gıcık kaptınız mı hiç?

Ya arkadaş üst komşuma acaip gıcık olmaya başladım kadın taktı ya hergün zili çalıyor bişiler söylüyor mutlaka gıcık gıcık konuşuyor salça oldu artık hergün zili mi çalmazsa bu nerelerde diyesim geliyo çatıcam bigün kadına az kaldı bir de gıcık bir de gıcık ne yapsamda kapıyı açmasam acaba ya da apartmanda karşılasmasam napsam ya :D

neyse sizde böyle yapışkan teyzeler sizi sinir ettiğinde ne yapıyosunuz?
Oturduğunuz apartman ve ya mahalledi komşularınıza gıcık kaptınız mı hiç?
Cevapla