Erkekler kaşınızı alıyor musunuz? Kızlar görüşleriniz?
-Ben alınmaması taraftarıyım ama bazıları orman şeklinde oluyor ortaları falan!!😏
-Ben alınmaması taraftarıyım ama bazıları orman şeklinde oluyor ortaları falan!!😏
bence erkekler kaşlarını almalı tabi abartmadan bazılarının sadece ortası oluyor bazılarının ise kenarları kalın oluyor kendinize göre ayarlamanız lazım :)
Hayır birde şekil verdirenler var amaç ney kız gibi ortalıkta dolaşıyorlar 😒
Ben almıyorum martımla takılıyorum. :D
img-s2.onedio.com/.../...79c8a9b2264684104dad7.jpg
Sadece ortasını alıyorum bence bu da makul. Şekil filan verenĺere ayar oluyorum.
Cevap
18Cevap
Sadece orta ve saçma duran tarafları... O da cımbızla bile değil :P
Arada Aralarda çıkanları Ara sırada olsa. Araları açılsın diye Cımbızlıyorum. Çok Acı Veriyor. Allah Siz Kızlara Sabır versin :)
almıyorum ama bazen alsam nolur şu fazlalıkları diye düşünmüyor değilim :)
Aldırmıyorum ama toparlatıyorum tabii ortasını üstünü
berber arada kesiyor kendince... ne gerek varsa
Almasinlar ya kötü duruyor
hayır; alana da hoş bakmam
bak bakayım profıle almısmıyım
Alsınlar goz zevkimizi bozmasinlar.
insan kendine bakmalı
Erkek adam kaş mı aldırır l*n
Almıyorum ben güzeldir kaşlarım ☺
Çok abartılmadığı sürece alınmalı..
Ben alıyorum, kıvırmaya gerek yok
Ortasını alsınlar fazlasına gerek yok abartmayın.
Alma gereksinimi yok.
Almama gerek yok olsa alırıdm
Gerek yok almiyorum. Fakat sen almalisin
itina ile almam
Ben almiyorum :)
Alıyorum.
Almıyorum almamda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar