Sizce hangi cinsiyetin gazı daha fena kokar :D söyleyin bakalmm
Erkeklerinki daha kötü kokar.
Kızlarınki daha kötü kokar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Size azıcık bilimsel bilgi vereyim; Öncelikle gaza halk arasında ki tabirle osuruk diyeceğim affedin. Tipik bir osuruğun %59'u nitrojen, %21'i hidrojen, %9'u karbondiyoksit, %7'si metan ve yalnızca %4'ü oksijendir. Beslenmeniz sülfür yönünden ne kadar zenginse, osuruğunuz o kadar berbat kokar. Gazlı içeçekler, yumurta, peynir, fasulye ve lahana vb. besinler diğerlerinden daha fazla sülfür içerir. Kısacası bunları tükettiğinizde, osuruğunuzun kokusu ağırlaşır. Yani bir kadın da, Erkek te dünyayı başınıza geçirecek osuruklar açığa çıkartabilir. Yediklerinize bağlı.
Bunun erkek ile kızla alakası yok.. Kim çok metan gazı yapacak şey yer ise onun ki daha kötü kokar.. Yani insan pis boğaz ise onun gazı en kötü kokar..
biz osurmayız ve zıçmayız rivayetlere inanmayın lütfen
Cevap
29Cevap
Hangisi pis kokar onu bilemem ama kızlar gaz çıkarsa çok garip olurum. Daha onların öyle şeyler yaptığını düşünmüyorum şaka gibi geliyor kesinlikle yapamazlarrrrr.
bilmezmisin biz kizlar gaz kacirmayiz. rengarenk hava cikar bizden :D
ne alakası var arkadaş gaz bu cinsiyete mal etmeye ne gerek var hıaa :D :D
O erkek kizdan Ziyade ne yedigine bakar. Haslanmis yumurta beyaz lahana yede bir fissla bakalim ne oluyor.
normalde kızlar daha seçici beslenir erkek nerde ne bulursa yer içer...
doğal olarak erkeğin daha pis kokar
bazı kızların gazı parfüm gibi kokuyormuş... hahahaaa...:))
Her ikisi insan ani şekilde kokusu aynı ne yediklerine bağlıdır
Kızların ki tabisi. Bakmayın öyle melek gibi durduklarına, az değiller onlar.
Valla onu bunu bilmem ama benimki saddamın kimyasal gazından daha beter onu biliyorum :) küçük bir odada osurursam öldürür, büyük bir odada osurursam süründürürüm :D
bence osurmadan önce ne yediğin önemli :D rafadan yumurta yediysen çok pis kokar..
Ben küçükken kızlar osurmuyo sanıyodum mk betonu deliyolarmıs 😂😂
Gaz şiddeti ve yediği gıdadan vücudun vereceği tepkiye göre değişir
İgrenmiyor musunuz bu muhabbetleri yaparken?
kızlar osuruyor mu be?
Erkeklerinki daha kötü kokar.
Bu nasıl bir sorudur ya :D
Kızlar aslında sıcmıyoramı gelcek yani konu? :D
Fena öten g*t kokar :D :D
sessiz ama ölümcül diye bir olay da var ama...
@Patagonyalı işde bu kapak olmuş helalllllll😁😁😀😁
kızlar gaz çıkarıyor mu :O
Yedıklerıne gore degısır ıkısıde pıs kokabılır
Yediğine göree değişir oooo
Sen bir kokla ikisinde bize bildir😀
İKİSİDE SEÇENEK YAPADYUN YA :d
Kızların gazı daha kötü koktuğu için ossurmiyorlar
Kadınlar osuruyor mu ki?
tabiside kızlarınki :D
yedıklerınle orantılı bır sekılde.
erkeklerin tabiki de. d. d
Erkeklerinki
gote baglı :)
Kadınların
atlarınki
sal bakayım
kızlarinki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar