Kızlar, Bronzlastim lazer epilasyona gidemiyorum?

Aptal gibi yaz ayinda basladim lazer epilasyon a mecburiyetten. G. bolgemde jiletle aldigim icin cok fazla buyuk iltihapli batiklar olusmaya başladi. 3. Seansima gittim hala gecmis degiller yururken sanki canim gidiyor. Her neyse asil konuya geleyim ben tatile gittim bronzlastim şu an ten rengimin acilmasini brklemek zorundaymisim vucudumdaki tüyler artmis gibi hissediyorum sirtima da lazer epilasyon yaptiriyorum sanki eskisinden daha fazla var azalmasi gerekmiyor muydu ya? 3. Seans olabilir ama gözle görülür bir fark bekliyordum ben. Ten rengim acilana kadar mecburen jiletle almak zorundayim agda incelticek diye agda da yapamiyorum napicam ben ya epilasyon a gidenler bilgilendirebilirmi
Kızlar, Bronzlastim lazer epilasyona gidemiyorum?
Cevapla