telefonuma su kacti
sony Z1 compact, sozde suya dayanikli
garantiye versem gecici telefon verirler mi, bide kac gun garantide kalir
sony Z1 compact, sozde suya dayanikli
garantiye versem gecici telefon verirler mi, bide kac gun garantide kalir
Z3 var bende de, bir kaç ay oldu alalı. Sıvı sabunlar çeşmenin altında yıkadım bişey olmadı. Onu alırken test servisi var gidiyosun büyük bir varilin içinde kendi servisi test ediyo. Ben bunu yaptırmadım çalıştıgım için vaktim olmadı, sanıyorum ki sende yaptırmamışsın. Eniştem de özenip Z3+ aldı ve o teste de gönderdi 2 cihaz denenmiş ikisi de su almış, 3. sorun cıkmamış teslim etmişler. Ne yazık ki sony'ler böyle, tamam çok kaliteli parçalar kullanılıyo ama bir çogu arızalı cihaz oluyo ve müşteriyi ugraştırıyolar. Mesela benim de sensörü bozuk.
Neyse diycegim sakın KVK'ya verme sürüm sürüm süründürüyolar. Teleservis'e götür, garanti kapsamında umarım çözerler sorunu. bir arkadaşımın telini çocuk havuzunda elimizden düşürmüştük, düşün yarım metre anca. Anında cihaz su aldı KvK'ya yolladık 1700 tl fiyat çıkardı ve cihaz 28 gün orda kaldı, aldık teleservise verdik 13. günü arandı kız, gelip sıfır cihazınızı alabilirsiniz die. Yedek tel hakkı da çıkmıştı ama çok çabuk halledildi problem. Tekrar ediyorum sakın KVK'ya verme 👍
az önce baktım zaten KVK garantisi değilmiş benim, İstanbul bilişimden almıştım, CEPKASK da yaptırmıştım, şimdi aldığım mağazaya götüreceğim, kasko+garanti umarım bişeyler yaparlar, Teleservice ye baktım çok şikayet ve olumsuz yorum vardı, İstanbul bilişim sıkıntı yaparsa oraya gönderirim artık :/
Bilişimden mi almıştın 😒 Eyvah Eyvah. Neyse artık ne kadar yırtınabiliyosan yırtın bence, belki böylelikle sıfır cihaz verirler. Gerçi aynı problemden 3 kez gidince servise o zmn yeni cihaz hakkın oluyo. Allah kolaylık versin 🙏
ARO :d
Cevap
0Cevap
Ha pardon. Su kaćtı demişsin. Garanti kapsamina girmez kullanici hatasi derler postalarlar seni. Sen su kacirmissin sonucta.
telefon suya dayanikli olarak uretili 1.5 metreye kadar derinlige kadar su almamali. cesme altinda yikadim ve su aldi bu neden kullanici hatasi olsun ki. ayrica "bu iphone mi" da ne demek, sadece iphone mu yapiyor boyle seyleri
Yıkadım diye itiraf ediyor bir de :D Git bakalım alıyorlar mı o telefonu garanti kapsamına :D Kullanıcı hatası. Sulamışsın telefonu su almıyo diye slşkdlşajdfd
Anlamıyosun heralde bu telefonları piyasaya sürerken su geçirmiyor, 1bucuk metrede 30 dk su altı çekimi yapabilirsiniz deniliyo. Normalde su geçirmemesi gerek zaten, çocugun yaptıgı test gayet normal, ANLADIN İNŞ. !
@35Mathilda Sen karışma kardeşim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar