Sırt ve bel bölgem çok ağrıyor bu aralar okul başlamadan
hazır bayram tatilinde masaj yaptırıcam kim olsun
hazır bayram tatilinde masaj yaptırıcam kim olsun
Bayana yaptırırsan daha profesyonel yapar
Erkek de işini yapar ama 10 dakika sonra kafa başka şeylere çalışmaya başladığı zaman masaj yerine okşamaya geçer
burada senin niyet önemli gerçekten rahatlamak istiyorsan bayana git
bide yapılan ortam ve kişide önemli tabi
Erkek dokunursa biraz daha erotikleşir ortam daha bir rahatlarsın.
Cevap
14Cevap
Erkek daha iyi yapar ama kafan rahat olmadı için bayana git
Kadın bence kadınların eli daha narin yumuşak olur diye biliyorum düşüncem budur
Bayan olsun. Erkek olursa dayanamaz başka şeyler düşünürsün İster istemez tahrik oluyorsun ;)
Öyle mi oluyor ki
Erkek olur ama bayan olmaz bence
Masör olsun da cinsiyeti farketmez işini bilen biri olsun :) Amaç masajsa tabi :D
erkek elinden daha haz aldigini soyleyen arkadaslarim var gerisini bilmiyorum vlla
Hangi şehirdesin? Sertifikalı masörüm, yardımcı olurum.
erkek olsun erkek tövbe tövbe :D
Ben kadına yaptirirdim
En doğrusu yoksa niyet bozulabiliyor ;)
Erkege yaptır bana kalırsa
Ben erkeğe hayatta masaj yaptırmazdım.
bana kız sana erkek.)
Kadın eli daha iyi :)
Kadın
ben yapim:)
kadına yaptır
Ben olayım
Ben olsam olurmu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar