Bu stilin aynısını yapıyorum saçlarım da böyle kesik :) özenti de değilim hep kendime özgü tarzlarım var ama saça şekil vermek yarım saati alıyor kolay kolay şekle girmiyor. En sonunda zorla fönle falan şekil verip sprey sıkıyorum ama 15 - 20 dk sonra tekrar öne doğru iniyor saçım. Ne yapmam lazım lütfen yardım?
Saçlarım aşırı düz. hiç bir şekle gelmiyor kaldıramıyorum saçlarımı şekil veremiyorum. Yardım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
daha güçlü spreyler araştır al
Ultra sert kullanıyorum yine olmuyor