Benimkinde "Mayhem, dressed in a suit." yazıyor.
Bakalım sizinkiler neler çıkacak? :)
Bakalım sizinkiler neler çıkacak? :)
kimsenin uykusunun fesleğen koktuğu yok, biliniyor mahsustan yaşadığımız.
Nisan 10 dan beri aynı durum benim pek değişmem, bu yazı da kimseye gönderme yok zaten aşklı bir yazı da değil. ismet özel'e ait dizedir, insanoğlunu anlatır :D dertler dünyası işte :D
FeeL Me ! yazar hiç şaşmaz :)
Herşey güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün
💛️illede sarı lacivert 💙
Cevap
6Cevap
It's hard to get high when you're living in the bottom.
I'm not nobody 😊Still, you're right. Gotta find a bow to put myself together and jump higher..
jump you all guyz. may be the world can play its side, thanks to that we all can die :D
Teşekkürler 😊
Madem kimsem olamıyorsun, kimsen o ol ve kal oralarda.
Bu cümle böyle. Niye değiştireyim?☺️
Yok olmasın öyle.☺️
Normalim.😊
mutlu olmak kimin umrunda sen yanımda ol yeter <3 (yazıyor :) )
Durustluk pahali birseydir ucuz insanlardan bekleme... by yilmaz guney adamim
Siz nasıl ‘rol yaparsanız, bende öyle ‘senaryo’ yazarım. Sıkıntı yok..
Gün yarına yakın, ben sana (yanında kanatlı sarışın çocuk emojisi) :D
Hiçbirşey... Görünürlüğü hiç kimse yaptım öyle boş duruyor
hep sonradan gelir aklım başıma...
Kafayi iyice siyirin ki dibinde kalmasin :D
The best never rest yazar
Burası artık sana yanlış numara!
Olursa olur olmazsa alıştık zaten
Bende klişeyim zaten
Ben halimden memnunum
Güneşimi kaybettim gözlerini görmem gerek
sarkıyı seviyorum sadece
orası öyle hiç kimse bu kadar sevemem
Hey there! * using WhatsApp. :)
Hiçbirşey yazmıyor 😄
Gidenlere söyleyin , geri dönüşler iptal.
"İyiki 😊" yazıyor
Yok kardeşim ya ne mutluluğu ayrıldıktan sonra yazdım ben onu kaldırmıyorum. Ters psikoloji biraz dimi. Ama biz hep mutlu olalım aynen.
Öyle oluyor malesef. Böyle böyle tecrübe kazanıcaz demekki. Doğru insanı bulana kadar en iyisi yalnızlık bro.
Ne kadar anlarsın anlatmak istesemde ⁉
Tekme degilde kibarca kapıyı gösterme diyelim 😀
Hiç bir durumda ben kaybetmem gittiği yerde acıtırlar 😉
Hemen hemen diyelim ☺
namaste!
Book lovers never go to bed alone.
''durumum sana bağlı'' en sevdiğimm :D:D:asdsa
Standart olan varya o yaziyor
Kavurma loading.. %20
"YektAşk" <3
/ yaziyor :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar