AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Sanırım Aşkın Ne Olduğunu Sadece Şairler Biliyor,Ama Şairlerin Ne Yazdığını Kimse Anlamıyor..
Stephen King
Birileri kopyala yapıştır yapmış :)
-Sizde bir ağaç yürüse
bende ormanlar koşardı-
Merih Akoğul
Hayatına devam et. Unuta bilirsen unut. Yaşa. (Kış Bahçesi/Kristin Hannah)
İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir.Çünkü kadınlar kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir...
Victor HUGO
Mantıksızlık ve inat erkeklere mahsustur.Biz kadınlar akıllı olmak zorundayız ki o sivri akıllı erkekleri idare edelim...
Umut -Ayşe Kulin
‘Azı karar’ olmadı hiç sevmelerim, Hep ‘çoğu zarar’ dedikleri kadar sevdim. Murathan Mungan
''Yakışıklı, zevkli ve fırsatçı bir delikanlı olan Behiç, köşke gelen diğer kızlar gibi Mebrure’yide tuzağına düşürmek istemektedir. '' Peyami Safa-Sözde Kızlar
Saatin akrebinin ilerlemesi izlenemediği gibi, Siyonizmin mücadelesi de izlenemez. Fakat ulaştığı sonuçlara bakıldığında,Siyonizmin aldığı mesafe fark edilebilir. ( Gizli Dünya Devleti) kitabı.
Vicdan azabı dedikleri şey ancak bir hafta sürer. Ondan sonra enaşağılık katil bile yaptığı iş için kafi mazeretler tedarik etmiştir.Sabahattin Ali - Değirmen
Bundan başka bir hayatı tatmamışsa hayati yaşanılır kilan özün kendi yaşadığı hayatin içinde az mı çok mu bulunduğuna nasıl karar verebilir..
aklımda kaldığı kadarı ile..
Yaşamda kestirme yol yoktur. Yaşam son günümüze kadar eksik olarak aldıgımız bir ders olacaktır. Harrison Salisbury
damın karla örtülü olması evin içinde ateşin yanmadığı anlamına gelmez. Hatırlamıyorum.
''eğer sen kaybedersen başkası kazanır en çok sana ben yakıştım'' sözleri
"Herşeye hazır bulunan ve kimden ne gelebileceğini bilen bir insanı sarsmak mümkün müdür?" Sabahattin Ali
Hangi kitap?
Madonna :)
Tahmin etmiştim. Bugün 2. kez okudum var ya yine ağladım. Okuduğum en iyi aşk romanı. Zaten Sabahattin Ali de en sevdiğim türk yazar :)
Kürk mantolu madonna sayfa 23
bana vedat demeyin benim adım piç vedat:)))bunun altını çizmiştim
Hayallerinizi kovmayın,eğer onlar giderse siz yalnız kalabilirsiniz(Mark Twen)
Nevrotik kaygının tanımı :s kpss eğitim bilimleri gelişim psikolojisi :D
kitaplarda hiç böyle sözlerin altını çizmem biyere not almam çok kitap okumam zaten pek sevmem yani :s:s
o değil de bir rap şarkıdan altı çizilmesi gerekli bölüm var
"bu böyle cambaz oynasın ki sen de seyret. gülen yargı gülen polis gülen medya gülen devlet"
Kimin bu ? Norm ender mi yoksa
Allame ft Hayki - Manifesto. Norm Ender'in bu çapta şarkısı var mı bilmiyorum ama bir türlü ısınamadım o çocuğa.
Hayki'nin verse bu.
Bir de allamenin versede şu cümle geçiyordu, "Aslı Kerem'e posta koydu çünkü yok altında Mustang":) ben de bu sözü çok severim..
dikkat ederseniz o söz boşu boşuna söylenmiş bir söz değil :) anlamını diğer sözler sağlıyor.
Kitap okumayı pek sevmem. Yazarın gözünden bakmaktansa kendi gözümle bakmayı tercih ederim.
Ayrıca Rap şarkı türünde kitapların veremediği mesajları veren şeyler var :)
Dedikodu bir telefon defterine benzer.Dışardan bakıldığında dolu dolu gözükür ama okumaya kalktığında sana hiç bir şey katmaz.
kitap okumuyorum hele işime yaramayan boş romanları hiç okumuyorum onlar eskidendi kültürlenmek için bi sinama filmi artık bi romanın yerini tutuyor roman sadece okumanı hızlandırır onada ihtiyacm yok zaten işinize yaramayan size hayatta fayda sağlamayan anlamsız boş hikayeleri okuyarak vaktinizi boşa harcamayın
cok fazla kıtap okumuyorum hatta fazla kıtap okumuyorumda senede 1 belkı 2 tane ama yınede bos konustugunu anlıyabılıyorum
Arkadaşım bizim vaktimizin derdi sana düşmesin sen kendi kıymetli vaktini düşün.
ben senin arkadaşın değilim kamyon tekeri fikrimi sordun söyledim ekmene bak aklını alırım senin çakal
bana analam katan o cunleden bırseyler cıkarabıldıklerım ve bazen ılgınc sozler
Kopyala yapıştır facebook aç durum yerine kopyala paylaş. Saygılar :D
bugüne kadar hiç altını çizmedim. sadece okurum o an haz alırım o kadar.
''Sakın ona inanma. Ona hiçbir şey yapmadığını söyle!'' -Şizofren :D
İyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur. Mevlana
daha önce görmemiş egzotik bir yaratığa bakar gibi bakıyordu.Fifty shades of grey
dikkatimi ne çektiyse onun altına çizerim farklı anlamları olanları v.s
sevgilimle benim adımın harfleri yan yana geciyorsa kalp içine alırım <3<3<3<3<3
Dünyanın en pahalı yakıtını kullanan ülke herzaman türkiye olacaktir yazıyordu
link KENDİM MİCROSOFT DA YAZDIĞIM RESİM BUNLARI ÇİZMİŞTİM:D
5. resim
pardon ya başkasının profilini yapmışım başkası o başkası pardon
Gerçekleri keşfetmek değil, kabul etmek zordur.
Keşke kitap okuma alışkanlığım olsa...
Doğru kitabı bulduğun an o alışkanlığı kazanırsın.
Pişman değilsem neden günah çıkarayım.
bir kucuk detay, bir kaderi icra eder
Bu iyiyimiş...
aslinda ingilizceydide cevirebildigim kadar cevirdim:)
Risale okuyan var mı?
Çok eskiden okumuştum bir tanee
şuan okumuyorsun heralde ?
Hayır. Zaten onu okumamda tesadüf eseriydi. Artık ilgi duymuyorum. Açıkçası o zamanda çok fazla bir şey anlamamıştım ama arkadaşım ruhun anlar demişti. Küçüktüm inanıp okumuştum bende öyle.
hikaye geliyor yani öyle şeyler.
Masal :)
senden 2 dakikanı alacak bir ricam olsa okurmusun.sadece 2 dakikalık bir şey.
olur
katılmıyorum.. hayatın eksik kalmış
okuyunca eksik kalındığını da senden duydum
evt ben okudm ama pek anladm yengm okuyp anlatnca begndm şmdide sohbetlerni dinlıyorm ozelikle ugur akkafanin sohbtleri..
Çoook risale okudum. Gençlik Rehberi, Meyve Risalesi, Hizmet Rehberi, Küçük Sözler... Eskiden elime bir lugat alıp anlamadığım kelimeleri öyle arardım, çok vaktimi yerdi. Şimdiki risalelerde sayfa altında veriliyor kelimelerin anlamları. Tembellik yapmamak lazım...
Bence de okunması gereken bir külliyat.
ayrıca Uğur Akkafa da çok iyi sohbet eder :)
Evet. Ne kadar hakkını veremediysem de!
inş bir gün veririz.
ben tüm kitabı çiziyorum.
öyle bi alışkanlığım yok
bi aşk yaşattın bıçak sırtında... die bi satır
Nietzsche/ this man a my man ..
Yaşamın peşinden gelen cansızlık ölümdür. I.Kant
bazılarını çizmeye kıyamıyorum
hiç bi kitabıma yazı cizim yapmam yaptırmam
Artık kitap okumuyorum.
değdiyse değdireceksin :)
ne bilim işte öyle saçma sapan şeyler
cizmem okur gecerim.
cizmem gerek yok
kitap okumam :)
hıc altını cızmedm