Beckham ailesinin en yakışıklı üyesi kim ola ki sizce? Becham Family, Bir genetik patlaması?


Bechams ailesine merhaba diyin...
Beckham ailesinin en yakışıklı üyesi kim ola ki sizce? Becham Family, Bir genetik patlaması?


Bu nasıl bi' genetiktir.. Mendel (bezelyelerin babası) yemin ediyorum açıklayamaz..

Sizce en yahuşuklu Beckhams üyesi hangisi?

Ailenin babası David Becham mı?

Eşi Victoria Beckham mı?

Büyük oğulları- Brooklyn mi?

Ortanca velet Romeo mu?

Küçük oğlan Cruz mu?

Yoksa en ufakları biricik Seven Harper kızçe mi?

En yakışıklısı sizce hangisi?
David Beckham reyiz tabii ki de.. Bu genetik de ondan geliyor zati.. Victoria muşmula suratlısından değil... https://i.hizliresim.com/Eqkr6B.jpg
Victoria Beckham didim. Muşmula surat falan ama karizma hatun.. https://i.hizliresim.com/Eqkr5v.jpg
Brooklyn Beckham diyorum ben... Yımırta gibin, puşt gibin bişi https://i.hizliresim.com/YlmqkA.jpg
Romeo Beckham tabii ki de.. Çok can yakıcak bu velet belli, babasının kopyası hatta bi' üst modelini vaat ediyor.. https://i.hizliresim.com/VLmPEP.jpg
Cruz Beckham en yahuşuklusu kesinlikle.. Şimdiden tarz olmuş velet..https://i.hizliresim.com/ylgNEM.jpg
Seven Harper Beckham diyorum.. Çok tatlı ulan eyle beyle değil.. Yakışıklı da olur bu ilerde güzel de.. https://i.hizliresim.com/oZo0ko.jpg
Diğer..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Beckham ailesinin en yakışıklı üyesi kim ola ki sizce? Becham Family, Bir genetik patlaması?
Cevapla