Bechams ailesine merhaba diyin...

Bu nasıl bi' genetiktir.. Mendel (bezelyelerin babası) yemin ediyorum açıklayamaz..
Sizce en yahuşuklu Beckhams üyesi hangisi?
Ailenin babası David Becham mı?
Eşi Victoria Beckham mı?
Büyük oğulları- Brooklyn mi?
Ortanca velet Romeo mu?
Küçük oğlan Cruz mu?
Yoksa en ufakları biricik Seven Harper kızçe mi?
En yakışıklısı sizce hangisi?
David Beckham reyiz tabii ki de.. Bu genetik de ondan geliyor zati.. Victoria muşmula suratlısından değil... https://i.hizliresim.com/Eqkr6B.jpg
Victoria Beckham didim. Muşmula surat falan ama karizma hatun.. https://i.hizliresim.com/Eqkr5v.jpg
Brooklyn Beckham diyorum ben... Yımırta gibin, puşt gibin bişi https://i.hizliresim.com/YlmqkA.jpg
Romeo Beckham tabii ki de.. Çok can yakıcak bu velet belli, babasının kopyası hatta bi' üst modelini vaat ediyor.. https://i.hizliresim.com/VLmPEP.jpg
Cruz Beckham en yahuşuklusu kesinlikle.. Şimdiden tarz olmuş velet..https://i.hizliresim.com/ylgNEM.jpg
Seven Harper Beckham diyorum.. Çok tatlı ulan eyle beyle değil.. Yakışıklı da olur bu ilerde güzel de.. https://i.hizliresim.com/oZo0ko.jpg
Diğer..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar