Boyum 187 ve 78 kiloyum herkez uzun diye sesleniyor bna adimdan sa uzun diyorlar bana sizce bn uzunmuyum



Ölümde_var sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Gayet yerinde ama benim boyuma göre uzun değilsin normalsin 😂
Senin boyun kac ki
180 benim bana göre uzun 190 dan başlıyo ama sende normalde göre uzunsun 😂
Yapılı gözülüyosun bide omuzlar falan geniş ondan daha uzun gözüküyosundur
180 boyunda bir bayan olmasi guzel evt omuzlrm biraz genis oda spordan dolayi
Katiliyorum 190 2 metre falan olsak tamam uzun uz decemde 190degilim. 187 boyum vr
Ya senin boyunda uzun sonuçta türk erkekleri baya kısa 😂 ayrıca diyorum omuzlar geniş o yüzden daha uzun gözğküyosun boyunu söylemeseydin ben en az 190 derdim sana
3 santim daha uzarsam eger 190 olurum ve sende dogru thmin etmis olursun omyzlarim da 121 cm. Birazdaha acmam gerekiyor o zamn daha mi uzun gorunucem acaba :)
Baya uzun gözüküyosun yani bilemicem 😂
Kullanmıyorum
Bakalim senin boyun kac gosteriyorr
Hayır kullanmıyorum
Ben sadece burayı kullanıyorum gerisini kapattım 😂
Him bu kotu oldu tanismk isterdim seninle nede olsa 180 boyun var
Hayır iyi
Tsk ederim. Ama neden uzunsun diyorlar
Guzel bir noktaya degindin onlar kisadiyosun
Pki senin boyun kc
O senin boyunda uzunmus hep dusunurdum kndi boyuma yakin bir bayan var mı diye demek ki vrmis genelde 160fln oluyorlar
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar