pelin karahanın omuzları nasıl? ideal bence
Sizce bir kadında geniş ve dik omuz mu yoksa dar ve düşük omuz mu hoş durur?
pelin karahanın omuzları nasıl? ideal bence


Geniş omuz her iki cinste de süperdir. Dar omuzlu insanlar kocakafalı gözükür en basitinden.
Dipnot geçeyim, Sıla'nın omuzları çoğu Türk erkeğinden geniş. Öpülesi.
evet sılanın omuzlarının maşallahı var :D
Çok güzel bir kadın Sıla.
Dar omuz çok kötü :/
bence erkekte mükemmelde kadında geniş omuz çok erkeksi duruyor çok dar da olmamalı kararında
Sence de 2. resimdeki kız koca kafalı durmuyor mu? :)
upload.wikimedia.org/.../...haber_b%C3%BClteni.jpg
Farkı yok bence.
Sıkıntı şu. Türk erkekleri dar omuzlu olduğu için kadınlar geniş omuzlu olunca erkeksi duruyor. Sıla kadar omzu olmayan erkeklerin oranı çok yüksek :/
ahahah öyle zaten :D güncellemeyi okuduysan bence ideali pelin karahan
En açık bunu bulabildim.
www.mailce.com/.../pelin-karahan-10.jpg
Güzel duruyor omuzları. Seninkiler nasıl?
evet cidden öyle :D sılanın omuzları çoğu erkeğinkini döver :D
linki açamadım ben
images.bursadabugun.com/.../...u-51c01d0036a29.jpg
Yüzü de taş gibi.
ben sılayı çok kemikli ve çok erkeksi buluyorum açıkçası
sanatonline.net/upload/files/muzik/SILA2.jpg
Bence Kız dedigin erkek gibi olmamalı.(Sılayı kassetmiyorum)
Taş gibi hatun ya. Elmacık kemikleri , uzun kollar. İnce bilek. Yüzüne dokunmak hoş hissetirir.
Kare çenesine ölürüm.
hoş evet :)
Sen nasıl bir kızsın peki?
geniş omuzlu değilim :D omuz çevrem 92 cm. ince kemik yapısına sahip bir kızım
https://img.youtube.com/vi/PIVlWPZwwy4/0.jpg
bu kadına benzetirler beni yanak çehre yüz şekli olarak falan
Benim omuzlarım 128cm :)
Bu kadın çok güzelmiş. Benziyorsan sen de güzelsindir, bayıldım.
İnce kemik iyidir bak. Kalın kemikli asıl erkeksi durur.
e sen kalın kemik seviyosun işte sıla mesela :D
Sıla'nın neresi kalın kemikli? Baksana incecik kadın.
aah ah ince kemik kalın kemik ve incelik farklı şeyler. sıla baştan aşağı kemik hani kadında et yok tabiki ince olacak. ama ince kemikli kişiler daha farklı olur mesela mila kunis inna ince kemikli bunlar asla kemik kemik durmaz aşırı zayıflamadıkları sürece. hani çene kemiğinden bile anlarsın kemikli kadını
Kemikli demek, kemikleri gorunur demektir. Kalın kemikli demek değildir. Kalın kemikli insanların el ve ayak bilekleri kalın olur ornegin. Silanin kemikleri ince fakat belirgin.
kemikli derken kalın kemiği kastediyorum ben. bence sılanın bilekleri de ince değil. tabi benim düşüncem :)
İşte o konuda yanlışın var. Kemikli demek yağ dokusu ince, kemikleri görünen anlamındadır. Kalın-ince tartışılır orası ayrı.
hayır erkeksi durmuyor. ancak geniş omuzlu ve çok kıvrımı olmayan bir kadınsa erkeksi durabilir onda.
Boya tenekesimi düşmüş 1. sine? Adını unuttum kadının
sıla o :D
benim omuzlarımda geniş sıfır kol giyince boksör gibi oluyorum :D garı didiğin omuzlu olcak
Orta seviyorum ben. Dar ve dik iyi aslında. Geniş erkeksi duruyor
Cevap
6Cevap
çok geniş olmamak kaydıyla geniş omuz bence çok iyidir iki cinsiyette de. geniş omuz asil durur.
Şu sılanın asaletine bak arkadaş ya. Ve'' köprücük '' kemiği <3
Valla benim bazı erkeklerden daha geniş omuzlarım var :D o yüzden geniş dik omuz 😁😁
Güzel omuzların.
geniş omuzluyum diye a dedim😄😄😄 ama orta omuz daha iyi bence
Ben bayanda dar omuz severim
Geniş omuzlarım bana çok yakışıyor
her şey orantısıyla güzel
Geniş omuz çok hoş bence.
Ben bayanda dar omuz severim
Geniş omuz hoş durur.
Ben bayanda dar omuz severim
Sıla travesti gibi
kiyafet daha iyi yakisiyor
sılaaaaaaaaaaaaaa
A dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar