Sizce de boğazlı kazaklar bizi daha çirkin göstermiyor mu?

Benim boynum ortada olmayınca kendimi çok kötü hissediyorum açıkçası sizde de öyle mi?
Sizce de boğazlı kazaklar bizi daha çirkin göstermiyor mu?
Cevapla