Bugün saçımı kestirmeye gittim kuaför saçımı çok kesmiş zaten kıvırcıkla dalgalı arasında ve kabarık bir saçım bu saçı nasıl uzatabilirim ya da böyle kalsın kendisi mi uzamaya devam etsin ki benim saçlarım yavaş uzuyor bir de ombre yaptırıcaktım saçıma kısacık kaldığı için onu da yaptıramam ben ne yapıcam ya bir fikir verin
Kuaförde saçımı kestirdim ama kuaför çok kısa kesmiş ne yapabilirim?
çok tatlı olmuş yinede, ama uzamasını istiyorsan sinameki kürünü dene cidden işe yarıyor :) hiç uğraşamam dersen Restorex şampuana yılan yağı kat emin ol uzamayı kendi gözlerinle göreceksin :)
hemen polise kendimi bildiriyorum 😂😂 güzel olmadı ya çok kabarık durdu kısa istiyordum ama bu çok kısa oldu ya ve bazı yerleri çok katlı olmuş ben az katlı olsun istemiştim ne yapacağımı bilmiyorum sinirimden ağladım ben daha saçımı boyatıcaktım o da kaldı off off
En İyi Cevaplar