Arkadaşlar ben yarın saat 11:00'de arabaya binip memlekete gidiyorum Fakat bir konuda sizden görüş alacağım Ulusoy adlı Otobüs firmasından memnun musunuz Fotoğraftan da logosu gözüküyor Sizce Ulusoy Turizm şöförü olsun muavinleri olsun nasıldır Bildiğim kadarıyla Ulusoy Turizm'de az kaza oluyor Metro Turizm'deki gibi değil Metro turizm'de Türkiye'nin en iyi otobüs firması olmasına ve Türkiye'nin her yerine sefer yaptığı halde maalesef kazalar çok oluyor Sizce Metro Turizm daha mı iyi yoksa Ulusoy Turizm mi iyi sizden görüşlerinizi bekliyorum Özellikle İstanbul-Hopa arası seyahat edenler varsa cevaplasın
Ulusoy Turizm sizce nasıl bir seyahat firmasıdır ve seyahat eden var mı?
ulusoyla metro karşılaştırılamaz bile. Metro kesinlikle en iyi turizm firması kazalara bakmıyorum. Çok seferi var Türkiyenin her yerine gidiyor. Muavinleri anlayışlı deneyimli ben hep ilk tercihim metro olur tavsiye ederim bir defa ulusoyla gittim yolda tekerleği patladı servis beklediler kaç saat yolda kaldık gece yarısı sonra hiç tercih etmedim. Metroya şimdi herkes laf söylerler ama havaalanı olmayan şehre gidiyorum hem üniversite gereği hem işim gereği 11 saat tek giden metro. Her yere her saat seferleri var diğerleri nerdeymiş hani
keşke daha önce sorsaydın bu soruyu. ulusoy tek kelimeyle iğrenç. bayramdan sonra yaklaşık 11 saat yola gittim ve hayatımda yaptığım en kötü yolculuktu diyebilirim. konfor 0 kalite 0 hizmet 0. o kadar para vereceğine kamil koçtan alsaydın bileti çok keyifli giderdin
haklısın kamil koç daha iyi ama bilet bulamadım meğersem seferi kaldırmışlar onun yerine yunanistan seferi koymuşlar yani İstanbul-Hopa arası bilet olsaydı onla giderdik ama olmadı
orası öyle ablacığım inşallah yolculuk güzel geçer bide otobüslerin çoğusu yerli malı olduğu için temsa vb. otobüsler dayanıklı değil ve arıza yapabilir klimadan su damıtabilir vs. hani dayanıklı otobüsler üretsek iş çözülecek ama olmuyor mesela İETT otobüslerinin çoğusu yerli malı fakat frenleri tutmuyor frenleri tutmayınca da kaza yapıyor ve insanların hayatları tehlikeye giriyor ablacığım işte tembelliğin sonu böyle oluyor işte
ikisi de Ardeşen'e gitmiyor maalesef onu tercih etme şansım yok :) İstanbul-Hopa seferi yapıyor olması lazım biri Bursa'nın firması diğeri Denizli'nin firması ve İkisi de İstanbul'dan kalkmıyor
Haklısın en iyi firmalardan birtanesi de o ablacığım ama nilüfer Bursa'nın firması ve İstanbul'dan Ardeşen'e seferi yok artı ben Bursa'da yaşamıyorum İstanbul'da yaşıyorum kusura bakma
En İyi Cevaplar