
fazla gözlerimi kısayım mı normal mi bakayım anlamadım kimi der iyi kimi der kötü.

Ben bir erkek olarak senin adına utandım..
Ey benim islam'ı DİN
Allahı RAB
Muhammedi PEYGAMBER
Kuranı YOL GÖSTERİCİN
olarak seçmiş hanım kardeşim örtünmenin kastı kendini erkekden örtmek iken sen niçin burada gözlerini erkeklerin görebileceği yerde teşhir edersin?
haklısın kızların yoğunlukta olduğu bir site olarak ne bileyim sormak istedim :(
Tamam güzel kardeşim kızlar var kızlara mahrem yerib hariç her yerini sor göster ama erkeklerde var rabbim sana bir hazine muamalesi yapıp örtün demiş iken sen niye rabbimizin hazine bildiğini erkeklerin helede şu zamandaki erkeklerin gözlerine serdin dikkat et lütfen sen bir gün anne olacaksın belki bir kızın olacak ona örnek olacaksın kızına öyle bir örnek kuranı okuyunca kızn seni düşünsün
keşke silebilsem. siliniyormu ya?
24 saat sonra galiba silebilirsin
Senden ricam birdaha kendini teşhir etme profil resminide mesela kendini gösterme eminim kalbin imanla dolu bir mümine hanımsındır birdaha yapmiyacaksındır
Yorumlara bakarsan gösterdiğin erkeklerin nefislerini göreceksin
baktım baktım yeni üyeyim 4 gün falan oldu. kaldırıcam soruyu da. aman güzelsek de derim Allah ahlakla bütünleştirsin diye. bidaha böyle hata yapmak istemiyorum kızlardan cok erkekler yorum atıyor.
rabbim bu görüşün üzere eylesin seni kardeşim :)
inşallah sağolasın vallahi pişmanım öyle gösteriş niyetim de yoktu ki inan :( ayıp ettim ya
Biliyorum iyi görüşlüsün sana tüm samimiyetimle diyim sen inançlı tertemiz bir hanımsın birdaja böyle yapmazsın :)
hata yapmak kacınılmaz ama kesbu hataya düsmeseydim :/ böyle düşündüğün icin sağol
Birdaha dikkat et olurmu nefis ister sen genede kendini gösterme
Nedemek rica ederim
edicem inşallah tekrardan sağol iyi geceler.
Sağolasın sanada
Çok doğru demissiniz :)
.) teşekkür ederim :)
eyvallah kardeşim. maşallah subhanallah. Böyle güzel düşünceleri olan insanların varolduğunu bilmek mutlu etti
bence iyi fotodaki hali. media.giphy.com/media/ni21xcOGdYAy4/giphy.gif olmadı bunun gibi bak <3
Hep iri göz istedim, seninki patlak değil iyi bence :)
sağol :)
Cevap
15Cevap
gözlerin bakma ayarı varda yerini biz mi bilmiyoz :D :D
var var kısmak işte :D ama normal bakıyon ister istemez :D:D
Sen en açıktan kapaliya doğru resimleri çek at oylama yapalim
ben sana bizim kulübün adresini veriyim seninle antreman yapalım değişiklik olsun?
Ver bakalim
Ankara 19 mayıs stadında askini tkd antremanları var bıktık elliklere vurmaktan gel ite bak ya
Ahahaha :)
komik değil adresi verdim gelirsin içerde de pınar? de olur mu gelip ağzını burnunu bizzat dağıtırım yapmadığım şey değil.
Vahşi insan siz anca kavga etmekten anlarsınız ilerde kocanida doversin sen hayvan seni :)
senin gibi pısırık birini secmem merak etme hadi uza yemiyosa konuşma
İtici ve çirkin; aynı arap gözü gibi bakıyorlar
he ya iranlı kızları gibi deyip duruyolar sinir oluyorum
benzetenler var da sadece gözler benzetilebilir onun dısında alakam yok o kadınla
Bak kardeşim yaratan kanguruyu keseli yarattı, çünkü kangurunun o keseye ihtiyacı vardı, yavruları için bu şarttı, zebra çizgili yaratıldı kamuflaj için bu gerekliydi vs vs bu örnekler arttırılabilir?
Fakat sen o kafandaki türbanla yaratılmadın; her yerini örtüp sadece gözlerini ortaya çıkartan bir bez parçası senin yaradılışında yok ! Çıkart at onu ve psikolojini bozma; her canlının kendine has bir güzelliği vardır ve yaratan sana saç tasarladıysa bir sebebi vardır! Seni Türbanlı yaratmaktan acizmi dersin?
biraz kısabilirsin ve icten gul tabi
kısınca bir süre gidiyo gene istemeden normal bakıyorum. içten gülerim ama büyüklük sorun galiba :/
kısamıyorum olmuyo en iyisi bakmayım ben :D
Severım iri gözlerı. bir de iri memeleri. dsad
Ahlakını bozma
Satasmayin su kiza insan gibi yorumunu yap
güzel l*n nesi kötü
sağol ne bileyim ya en cok da annem sinir etti merak edip sorayım dedim.
ya yürü git işine dikkat cekmek istiyom demiyonda :D
yoo ne alaka? herkes sorunca sıradan ben sorunca mı dikkat. dediklerine dikkat et bence
sanamı sorucam dikkat edip etmeyeceğimi? yürü git işine
düzgün yorum yap dikkat cekmek ne ya işine gelmiyosa yazma.
Sen ne vuzel kizssin oyle ya
itici bence çekik göz daha güzel :D
şu sıfattaki sıkıntı ne?
El alemin resmini alıp koyuyorsunuz
gayet sıradan bir resim elalem ne alaka? numara verdirip kanıtlamak mı lazım sövdüürtmeyin az.
Edebinde varsa küfrün dilinden de olur elinden de.. Benim söylediğim sana ait olmayan!
gayette bana ait hasta falan değilim kimsenin resmini koyacak kadar bilmeden yargılamak ne haddine peki?
Paylaşarak umuma açık koyman ve yorumlanmasına kısıtlama getirmeme HADDİNİ kendin verdiğinden dolayı bu had!
Bence çok güzel
sağol
tamam soruyu sor şimdi
Seninkiler de pek bir iriymiş
Iyi boyle orijinal takil
Normal bak
resimdeki farkındaysan normal baygın bakmışım biraz açınca kötü oluyo işte :/
normal duruyor
parlaklığı düşür.
Kötü işte.
Normal goz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar