
Şimdi ben buraya bikinili fotoğrafımı koydum diye ayıp mı etmiş oldum? Çünkü sahillerde bundan çok var beyler?

İnce bel budur:
www.musclebombshell.com/.../Michell-Avila-5.jpg
40.media.tumblr.com/.../...8cMeL01rk74v1o1_500.png
Sen ince belli falan değil, düz ve irisin..
Ha tabi, kendi içinde çok iyi, çok karakterli bir insan olabilirsin; o başka..
Fiziken pek bir şey vaadetmiyorsun sadece..
Gaza getirme kendini.
Çok sağol ya sen böyle yazmasaydın kendimi çok gaza getirecektim
Burada bik bik yapacağına, şekeri kesip kardiyo çalışsaydın, incecik bir bele sahip olabilir ve kazulet gibi dolaşmazdın ortada. Ayaklar da 43 numara değil mi lan?
1.65 boyum 50 kilom var ve 2 senedir spor yapıyorum. Ayak numaramda 37.5
Aferin..
siz kızlar hiç konuşmayın. siz tip para uğruna sizi gerçekten sevcek erkekleri reddettiniz. bence hiç konuşmayın
Hayatımda hiç zengin sevgilim olmadı, keşke olsaydı da zavallı erkekleri üzseydim *
zengin olmadıysa illaki yakışıklı tipli olmuştur... yakışıklı diye sizi kullancakları seçtiniz zengin diye sizi kullancakları seçtiniz..
Ya yemin ederim yakışıklı sevgilimde olmadı
ahahahha :D güldürüyosun beni :D
teşekkür eig için
Evet haklısın sahillerde de olmamalı. Oradaki de hayasızlık buradaki de.
Kızım belin ince değil ki alt karın çalış abla tavsiyesi
Cevap
91Cevap
Ah bu anda baban içeri girse. Seni döve döve ince belli çay bardağını kafanda kırsa. :):
Allahtan babam yok
Sahileyken sana baksam ne bakıyorsun dersin ama burada sorun yok. Tek iyi yönü bu sanırım değil mi :)
İnce bel de yok göğüs de büyük değil sarkık sanırım
Aynen kardeşim aynen
Kolunda dövmede ne yazıyor? Ayrıca göbek deliğin çok farklı
Kolumdaki dövmeden bahsetmek istemiyorum. Ayrıca herkeste olan göbek deliği işte ne sarkı varki
peki
Sahillerde bunun çok olmasının nedeni orada herkes öyle. Senin mantığına göre bikini giyip dışarıda çıkmalı. Sen hiç şort mayo ile camiye giden gördünmü? O giydiğin şey günlük hayatta giyilen bir şey olsaydı adı mayo, bikini vb. olmazdı.
Sizde piçler uğruna delikanlı erkekleri üzdünüz ben birşey diyormuyum bu dünya gerçekten adaletsiz kızlar hep piçleri sever. D
Ben adaletliyim
ben görüntüye önem vermiyorum aslında
Sahilde olması normal vücudunu internette sosyal sitelerde teşhir etmen anormal. Umarım anlatabilmişizdir ahlak konusunu anlayabildiğinizde çok sağlıklı düşünen bir birey olacaksınız.
Burada bazıları var.. Bir kelime ezberlemiş milyon fotoğrafa aynı yorumu yapıyor. Ben bu ergenleri okumaktan sıkıldım bunlar yazmaktan sıkılmadı..
Yüz güzelliği ile fiziği ayrı tutan abazalardan sıkıldım..
Bu arada ayıp etmedin.
Amaç farklı sen kendini pazarlamış gibi bir algı eklemişsin o resimle hoş değil ulan birde yarın öbürgün seninle evlenicek adam sana karım diyecek ya ben ona üzülüyorum.
Umarım evleneceğim adam buradan olmaz, geri kalan kısımda sorun yok
Reel hayatımda aşırı karakterli birisiyim ve bunuda zaten çevremdekiler bilir
Hayatta hep böyle olucaksın
Hayır da bu çok iyi. ince bel candır ya onlar gitsin koca memelilere. Biz sahalarda bunları görmek isteriz.
24 saat geçtikten sonra sorular kısmına girip ordan kaldıtabilirsiniz soruyu hanımefendi..
Bunu sonradan öğrenmek resmen tokat etkisi yarattı
Malesef ;)
Bel ince değil ama fizik genel hatlarıyla çok düzgün.
Ama senin belin ince değilki? -_-
Normal bir bel Göğüslerin az daha büyük olsa Fevkaladesin :D
yinede çok güzel vücudun var. (:
ayıp etmedin ama bu iğrenç biçimsiz fiziğinle görüntü kirliliğine neden oldun tebrikler..
Gunceli okudum. Ben de senin terbiyeni, ahlakini skiyim arkadas :)
Reel hayatımda da fazla terbiyeden kırılıyorum halbusi
İşte bende buradan böyle hoşnut duyuyorum
ince belli kızlar herzaman candır.50 senelik kavak ağacı gövdesi gibi beli olan kızlara buradan kin ve nefret kusuyorum saygılar..
Orda denize girmek için giyiyorlar sen teşhir için koymuşsun bu fotoyu kafan bastımı olaya
Yooo hayat senin.. Neden ayıp olsun ki.. Ben üzmedim kimseyi bu arada :D
Fiziğin çokta kötü değil ama belinde ince değil ayni 😄
Sahilde bundan çok var evet o yüzden pek ayıp değil ama burdaki tek bikinili kızsın o yüzden ayıp ettin
Sahilde bunlardan var diye neden erkeklere malzeme çıkarasın ki
Belin ince sayılmaz bide erkekler büyük gögüslü kızlarımı seçiyo özellikle bune saçmalık
burada herkesin sahile gitme imkanı yok iyi ettin
;;)
Çoğunu okumadım bile
memen büyük ve yüzün güzel olmadıktan sonra ince bel boş yani beli kalın olsun yüzü ve memesi büyük olsun daha iyi
yoo gece gece takdirimi kazandın.. gittikçe büyüyen bir takdirim var sana karşı
Yüz güzelliği olmadıktan sonra aç açabildiğin kadar memeyi
Sana ne beylerin ne düşündüğünden canın ne istiyosa onu yap ayrıca bikini üstün güzelmiş
His ve giren herkesin bor kez daha bakacağı bir kizsin
beli ince değilki benimkinin kalınlığı kadar işte :)
Hahahhaha sen mi ince bellisin kezo? Züğürt tesellisi yapma :d Hem göğüsleri büyük, hem beli ince bir kız olarak hiç üstüme alinmadim bu soruyu hahaha kiskanma bizi şekerim
Zaten soruda kızlara yer yokki. Üstüne iyiki de alınmadın
Ince belli kızları üzdünüz demissin? Sorduğun soruyu iyi oku bizi üzen kimse yok seni sadece fizigin için sevmisler galiba bugüne kadar canım
vucuduna bayıldım canım tanısalımmı cok cıddıyım :)
Hay maşalllaaah kırk yıllık madenciyim böle taş görmedim
Sorun orada sahilde herkez oyle diye bakmiyolar burada tek tuk oldugu icin saldiriyolar
Buyuk memeli ince belli bir hatun uzmedim bu arada senin. fizigin uyi ama sanki bitax kilo fazla var gibi
Bişi sprcam sana benim belim daha ince omuzlarim dah geniş kafam biraz küçük tahmini nasılım sence?
ayak bileklerinden gögüslerine kadar yalayasım geldi ulan allahsız çok seksisin * yalarım
güzelim bele odaklanma o hal ne ya, o yaşta bel kenarların sarkmış resmen
Gece uyumadan makarna yiyorum hep ondan böyle
bel çalış , valla bir çocuğun olunca sağın solun kaçar ben sana söyleyeyim
Ben 2 senedir jatomi spor salonuna gidiyorum zaten
e hiç bel çalışmıyor musun bu ne hal güzelim :(
Çok tuhaf ama çevremdekiler belime hep ince der siz niye böyle şey yaptınız ki :(
üşenmedim yaptım güzelim :)
https://i.hizliresim.com/QlWRVr.jpg
fıstık gibisin ama o fazlalıkları götür, kalçan şekilli, çok güzel, az biraz göğüslerinde dolgunlaşınca rüyalarınızsüslersin erkeklerin :D
Valla üşenmemişsin. Ama benim vücudumun şekli bu napim
fıstık sana dedim işte düzeltmen kısımları, yan çalışmalısın, ayrıca basende çalış artmaya başlamış, kalça çalışırsan daha şekilli olur arka kısmın, şahsen alt bölgeni ben çok beğendim.
çok sorunlu değilsin, üzme tatlı canını :)
Mesleğiniz ne
neden sordun, sporla ilgileniyorum o yüzden dedim, bakma sen burdaki kızların kıskanç yorumlarına, tamam belin ince değil doğru söylüyorlar ama alt bölgen iyi, sana dediğim falzalıklara odaklan.
Yahu orada fazlalık yok kemik var :(
legen kemiğinin uzantısı mı diyorsun, hm o halde belin biraz yukardan başlıyor senin ama kenarlarda yağ var belli oluyor. oralara çalış bence.
yaşın kaç
21 yaşım
yaşına göre fena değil , işte güzelsin de ayrıca, boşver buradaki kızların dediklerine, makarnayı kes, az biraz daha sık düşünü cardio vs. iyi olursun. plajdada görürsem seni kesin sokulurum :)
dişini
Onu yapmaya çalışanların yüzüne tükürdüm ben.. Sakın
sokulmaktan ne anladın bilemedim ama ee güzel işte buna değer bir kızsın o halde :) aferin sana bu yolda devam.
Herşeyin fazlası zarar ne büyük olcak ne küçük ama incecik bele hayır denmez :) aslında gögüs önemli ama çokta şişkin olmasın
Göğüsler güzel bence büyük olmasını kim istiyor ki küçük daha bir çekici
Hani ince bel? Büyük hayal kırıklığısin :p gereksiz özgüven böyle bişey olsa gerek :)
Belki de
Sahildee yuzme guneslenmeye gidersin burada sergilersinn kendinii ama guzelsinn
burada o kadar cok farklı resım gordum kı normal gelıyor :) :)
Soruyu silemezsin be arkadaş. ... raklara geldin yani :)
Soruyla fotoğraf ın ilgisini anlayamadım
Bende anlamadım boşver
Daha önemli şeyler için şaşırsan ya
Bilim adamları uzaktan kumandayla beyini kontrol eden bir mekanizma icat ettiler, git buna şaşır
Çünkü şaşırılacak bir durum değil mi? :(
Peki
soru tarzi cok cool ya :D
Sende ınce bellıysen. Kendını mı pazarlıyosun burada napıyosun sımdı? Plajlarda denıze gırmek ıcın boyle gıyınıyoruz, burada napıyosun? Amac ne?
Yavrum yorum yapmazsın olur biter
e koymasan daha iyiydi belki de aynanın önünde bir erkek var... kızı memesinden tanırız
aynen. sahilde çok fazla var. sen de oldukça iyisin bu arada.. seni alan yaşadı :D
Sende ince bel mi varmis vuv gozluk al
@edska bu vuv uvvv degil :)
Gözlük yakışmıyor
Ne meme var ne ince bel :D
Fazla iddialı geldin ama olmadı:(
Telefon kabı güzelmiş :D
telefon kapağıda çok manidar hani :D
evet ayıp etmiş oldun.. neden koydun peki
Sen bildiğimiz un çuvalısın
Herkesin harcı değil un çuvalı olmak
sen buna ince belli mi diyosun
Hem büyük göğüs hem ince bel varsa :D
Ahhhh ahhhhh ben tanıyorum öyle birini
Ben hiç görmedim :(
Hmm kimmiş? Denk geliriz bir gün :D
oha belin cok kalin l*n ://
Sahilde kalsaydı keşke
bende ikisi de var hahahaha :D ezikler :D
Beyin ve karakter yok ama, onu ne yapacağız?
Şişme bebek gibi üzerinde tepinilmeye yararsın anca; kullanıp atılmalık..
@__Vintage__ yapistrmissin lafı :) helall
o memelerle elde edemediklerinin acısını böyle çıkarıyor olmanda güzelmiş..
Ince belli derken ironi Yaptım de ne olur :)))
İroni yaptım
Eyvallah
Üzgünüm ama belin kütük gibi :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar