Boyum 157 ve çok fazla takıyorum.18 yaşımdayım uzar mı daha?

Boyum kısa olduğu için dalga geçenler oluyor ve bu durum beni çok rahatsız ediyor. Küçükken de doktora götürmüşler yaşıtlarıma göre kısayım diye doktor çok uzamaz demiş ama yine de uğraşsam bir 5-10 cm uzar mı ki üniversite de dalga konusu olur mu boyum ondan da korkuyorum
Boyum 157 ve çok fazla takıyorum.18 yaşımdayım uzar mı daha?
Cevapla