Neden hep bizi üzeni seviyoruz? Nasıl geçecek bu?

Neden genellikle bizi üzenleri hala sevmeyi devam ederiz? Çok garip değil mi? Sevgilimle ayrıldık zaten daha öncede ayrıldık, hiç anlaşamıyoruz, hergün kavga ediyorduk, hakaretlerde ettik belkide azda olsa, çok üzdük bir birimizi, ama kesin ayrıldık artık, onun benim için uygun kişi olmadığını biliyorum...ama hala seviyorum onu, üzdüğünü düşünüyorum,sözleri aklıma geliyor ama yinede seviyorum! Nasıl geçer bu nasıl unutulur,.,
Neden hep bizi üzeni seviyoruz? Nasıl geçecek bu?
Cevapla