Yürüyüş için sahile çıkıyorum. tayt badi tanga oluyo üzerimde. sabah babam yaşındaki adamlar laf atıyo. neden erkekler böyle?

Yürürken karşıdan gelen beylerin tayttan belli olan vajinama bakarak yerim o şeftalini demesi. tayt giymek rahat oluyor sizin yüzünüzden giymeyelimmi?
Yürüyüş için sahile çıkıyorum. tayt badi tanga oluyo üzerimde. sabah babam yaşındaki adamlar laf atıyo. neden erkekler böyle?
Cevapla