Soruma cevap gelmiyor ulen 😭😭
Geçen birisi bana "seni küçükken 3 kere havaya atmışlar 2 kere tutmuşlar" dedi. Sizce haklı mı¿😱😱😱?
Soruma cevap gelmiyor ulen 😭😭
Sana saIak demiş bide eig mi seçicen onu onu seçicene beni seç sdfghj
Yok be, maytap geçiyorum 😂
Ama seni de seçerim bir ara, sözüm olsun 😇
tennkkyuuuuuu :* =)
3. de niye tutmamışlar yazık kafanıda çarpmışındır şimdisen
Bence haksız hepimiz düşe kalka büyüdük zaten asfjs
Dimi ya 😜😜
ben söyledim
Ciddi misin? Gerçekten hatırlamıyorum 😳😳
Tamam o zaman, eig senindir. Umarım dalda geçmiyosundur😳😳Seninle iyi anlaşamamıştık sanırım😕😕
Öyle bişey söylememişsin ki, bide boş boş mesajları okudum 😩
Biraz kaba davranmışım, pardon 😕
Rica ederim bu arada 😊
Cevap
13Cevap
demek son atmalarında tutmamışlar ondan biraz gerizekali kalmıssın
Tanımadan yorum yapma canım 😊
Bu soruyu sorduguna gore baya kisi demistir bence sana o lafi
Sence soruyu sorarken ciddi miyim? ☺
Hadi beynini al da öyle cevapla 😃
Ciddi ol olma sirf xper icin kendini soktugun durum beyin yaşini ortaya koyuyor evlat
Xper için mi? Bence ona hiç ihtiyacım yok fark ettiysen.
Senin Xper için insanlara laf sokma çabandan hiç bahsetmeyelim istersen.
İyi geceler 😊
tamam uzamasin daha fazla he diyip gecelim ikimizde iyi geceler datlu ruyalar
Valla gelsin bende EİG seçicem çok doğru laf etmiş :D
Sende mi 😠😠
Eksik kal sen, seni hiç düşürmemişler mi küçükken 😄😄
Soru mu bulamadın kız bu ne :D
Sorun bende değil 😭😭
Sorun bende biliyorum :D :D
Hayır ya 😩😩
ahahah :D
:) Bence git biraz uyu Arkadaşım iyi geceler...
Senin için ayıp etmişler
Bence de 😇
Dalga geçiyorsun dimi 😕
Çok şaşırdım 😳Teşekkür ederim 😄
Çok şaşırmalı bir konuşma oldu 😂
Ben mi, yok ya😳😳
Çok normalim😄😄
Dalga geçme moduna geçtin sende 😒
Öyle olsun adfdf😄😄
Fena laf cakmış 😂😂😂
Uyuz 😩😩
Doğruyu söyledim 😕
İyi 😬😬
Kim demisse soyle alayim ayagimin altina
Hatırlamıyorum valla 😳😳
Ben hiç tutmamışlar diyorum, ben değilimdir
Öylemiydi peki?
Hayır, bilmiyorum sgsgd😂😂
Kim söyledi onu 😱
Biri ben söyledim dedi ama sanırım dalga geçiyor. 😱😱
Çıkış çağır onu bende adam toplayım geliyim 😠😠
Kanka o söylememiş ya, dalga geçiyomuş. Boş yere eig seçtim 😠
Yalancı 😠 olsun onuda dövelim
bir dk ya, ben seninle konuşmuyordum dimi 😒
Ya niye konuşmuyosun 😭😭 yemiycem yemek falan 😒 böyle aç kalıp bayılcam 😭
İyi, konuşmayalım bir süre. 😠
Ama ama 😭😭😭😭😭😭😭😭
😒😒😒😒
Biliyordum htta seni atmislar tutmamislar bnce
Olabilir carolin :d
Hayır ya🙈🙈
Değildir
Umarım 😄😄
bilemeyiz
Güldüm 😁😁😁
Ben demedim. 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar