Dokanabilsem ben de alıp onun ağzına sokucam ama yapamıyorum
Midem kalkıyor :/
Sizin de yüzünüze yapışsa acaba böyle gülmeye devam eder misiniz!
Sabrediyorum iyi biri olduğu için.
bazi yorumlarinda sevgilinin osurdugunu da belirtmissin !!!
1- insan gorunumlu bir hayvan ile beraberce yasamak zorunda degilsin
2- boyle bir insan musvettesine sevgilim derken, kendi degerini dusurmus oluyorsun
3- insanlarin hayvanlara asik olabilecegini bilmiyordum
4- hani bir soz vardir; "sen bana arkasinin kim oldugunu soyle, ben de senin nasil biri oldugunu soyleyeyim" sozu misali o senin arkadasin degil yani daha otesi sevgilin..
5- dogal olmak adina bunlari yapan kisi, gunun birinde caddenin ortasina sicar DOGAL OLARAK…
zararin neresinden donersen kar, tez zamanda bu igrenc yaratiktan ayril
Nasıl bir ilişki yaşiyonuz la :D
Anlamadım gitti ya hayvan gibi :/
1.5 yıl oldu daha bee :/
Deme öyle
Peki ozan
ne kadar hoş çok romantik bence kesin evlenin b*klarınızı yapar beraber karıştırırsınız :o sdfsdds yapılan kötü yorumlara kızma sen böyle bir yaratıkla beraberken ve memnuniyetsizliğini dile getirirken aldığın yorumlara kızarak yaptığın güncellemeler hoş değil
Başına gelsin de sende anla e mi
başıma gelemez çünkü böyle bir saygısızlığı yaptığı an ayrılırım
Büyük konuşma bence
büyük konuşmuyorum yaşadığımı söylüyorum 1 kere bile uyarmam ;)
İğrençmiş haha ama çok guldum. :)
Boyle yapmasin bir daha.
Cevap
49Cevap
hahahahaha :D yaa kimi osuruyor kimi burnunu karıstırıp sevgilisine fırlatıyor :D yakında biri sevgilim ağzıma s*çıyor napmam lazım diye soru sorarsa vallaha şaşırmayacam :D iğrenclik yapan adamlar şanslı kardesim baksana :D
ıyyyy bir kız onu yapacak yeminle yüzüne bakasım gelmez iyi dogal olucaksa sıç salonun ortasına bakalım nolucak ıyy midem bulandı la
benim de midemi bulandırdın tekrardan :/
ciddiyim ama kalkıp bana dogal olalım dicek kalkar odasına sıçarım :D ıyyy aklıma geldi lannn uzun uzun sert kusacam
Sen daha iğrenççççmişsiiiiiiiiiiin ya :/
dahamı igrencim :D l*n ben sevgilimin yanında pırtlatamıyom diye hastanelik oldum haa :D bana igrenç diyo bide :D
öyle sevgiliden hayır gelmez.. O sevgili elini kasık arasına götürüp siler, sonra o kasık arasındaki kokuyu sana koklatıp ''bak ezine peyniri gibi kokuyor '' der
işte sizin gibi kızlar öyleleriyle sevgili oluyorsunz ya masum tertemiz kalplileri görmezden gelin bunun tek kaynağı estetik güzelliğin önplanda olması sizi mustahak böyleleri siz tipi güzel olanı sevin hep kalbi değil tebirkler...
Tipi güzel diyen oldu mu? Ben kalbini sevdim tipsiz sevgilimin.
ve ben 4 yıllık o iki yıllık kıytırık bir bölümde
İnsan güvenmek istiyor ve ben güveniyorum
2 yıllık okulunu 1 yıl uzattı ya ! yine de seviyorum bak
Her durumda üstün olsam da seviyorum demek istedim diğer kızlara inat.
Yok artık gülmekten yere yatım yakında doğal olalım diyip b. okunu alıp yüzüne sürerse şaşırma :) :)
Sümüğü yuvarlayıp mı atıyor yoksa çıkartıp direk sürüyor mu?
Ayy bu nasıl bir yorum ya midemi temelli kaldırdın ://
Kuru olduğunda fırlatıyor, diğer türlü yanındaki taşa, çimene sürüyor ya
Hayır şimdi yaşsa onu alır elinde yuvarla böyleee top haline getirir yakala aşkım der kuruyken yuvarlanmaz :)
Kuruyken direk çıkarıp atıyor anlamıyor musun :/
Yaşken etrafına siliyor
Sen farketmiyorsundur mesela masanın altında yapıyordur yuvarlama işlemini sana burnundan çıkarıyor gibi yapıp bir anda süprüz diyordur. Ya sabahtan senle makara yapıyorum eğer sen halen o çucukla çıkıyorsan ya eziksin ya da seni o çocuğa bağlayan bir şey var
Bazen cıvık şekilde fırlatıyor ve yüzüme bulaşıyor sen ne diyırsın yav :/
Sabrediyorum iyi biri diye
Sabretmeye devam et
Git ya öyle sevgilimi olur. Ucuzluktan falan mi buldun.
Hee bit pazarından aldım allam ya
Birakin bu swvimsiz harekeyleri ya. Bu dedigin dogruysa eger, sana karsi hic saygisi yok. Sevgisi zaten yok.
Bunları da duyduk ya 😂😂 Bugün burun pisliğini atan yarin sıçmığını atar. Ayrıl kurtul. Öyle iğrenç şey mi olur. Yaninda askerlik arkadaşı yok onun. Saygili olması lazim. Ayril.
Birbirinize saygınız yokken sevginiz nasıl olabiliyor?
Benim var
Agahahahahahahahhahaha yemin ederim moralim bozuktu hiç gülecem yoktu allah senide güldürsün diycemde senin ağlayacağın varmış ahahaga :D
cola mı cipsimi aldım oturup yorumlara gülüyorum * :D :D :D :D :D la böyle adamlarla niye çıkarsınız kızlar * bu nasıl ilişki la :D :D :D
Ben de artık kokmuş çoraplarımı koyuyorum burnunun önüne :D evine gittiğimde onu uyurken bulduğumda
Demokrasi de çareler tükenmez.
:D hayıır çantayı kokutur yaw, ayrı bir poşete sarıyorum kokusu uçup gitmesin diye :D
ıyyyy bir kız onu yapacak yeminle yüzüne bakasım gelmez iyi dogal olucaksa sıç salonun ortasına bakalım nolucak ıyy midem bulandı la
diye yorum yaptı bir erkek :D bu nasıl pisliktir ya yeminle benim ki bu kadarını yapmaz hiç olmazsa ya
adam haklı. bazı hanzolar evlendikten sonra gerçek yüzünü gösteriyo.
Doğallığı yanlis anlamiş 😄😄😄 onu doğasina salmanin vakti gelmiste geciyo 😄😄😄
Ne var yani bizde birbirimizin suratına geğiriyoz normal şeyler takma.
Onu normal de bu nedir ya :/
öff
ya * varya butun midemi alt ust ettın hala sevgılı dıyorsu gıt at kendını sonra kurtul ondan dogallıkmıs oldu bıde uzerıne akıtsın :D
Sorun doğallık ya da yapaylık değil aslında. Sorun senin rahatsız oluşunu önemsemiyor olması. Bu ciddi bir problem bence.
sizin sevgililiğiniz kalmamışki doğallık illaki olsunda saygınız kalmamış birbirinize hemşerim :(
sende akıntını fırtlat bu nasıl soru yauyarişte nasıl bir adamla birliktesin sor kendine
bu nasıl doğallıktır ya çok mu aradın doğruyu söyle
Boşluğuma denk geldi valla :/ yoksa böyle bir ayıyla durmazdım
Troll mü bilmem ama aşırı samimiyete vurdumduymazlık ve iğrençlik katmış senin bu sevgilin :D
Kiz nasil guldum anlatamam kiz ahahah ay gece gece sende yap aynisini gorsun
Ayy olur mu öyle şey ya su var :/
Ayrilmak istiyo bence sen ayril diye igrenclik yapiyo kendinden sogutmaya calisiyo bence. Ama hunharca guldum hahaha :D :D
Hayır ya :/ beni çok seviyor ve doğal olalım sanki sen yapmıyor musun başkası yokken diyor
İğrençççççççç :/ ben yapamam o işi ya sen yapabilir miydin böyle bir durumda
Mide kalmadı az önce yediklerimi çıkarıcam şimdi 😤
nasıl sevgililer var ya böle insanlarla nasıl sevgili oluyosunuz
Alırken böyle değildi
hala neden katlanıyosun onun iğrençliklerine?
Yaşanmışlıklar var
ah be kızım keşke yapmasaydın işte ondan sonra bırakmak istesenizde bırakamıyosunuz onlarda size böle pislikler yapıyo
Benim ki dinle kalbimin sesini diyerek osuruyorr :D
Aynısı işte :/ ayılar basmış bizi
söyledin mi rahatsız olduğunu eğer ona rağmen devam ediyorsa ayrıl
çok fazla doğalmış dikkat et yakında suratına s.. çmasın.
hala devam ediyorsan onla demekki daha kötüsüne layıksın
Nabzini olcuyor fazla ustune dusme aldiris etme yapar yapar birakir :)
Ses çıkarmıyorum ki zaten yüzüme yapıştı yaa :/
Ağzını aç ve tutmaya bak. Eğer tutarsan sana ödül versin.
Ya insanlar resmen dalga geçiyor
Lütfen bakın ben çok ciddiyim :/
sizin de başınıza gelsin de anlayın iyi mi
Vallahi şaka'sına soruyosun sandım kusura bakma lütfen. O zaman direk ayrıl bunu yapan kişi çocuk olsa anlarım. Eğer bir bayanla sevgili oluyorsa belli sorumlulukların var demektir. Bunu yapan kişiye'de adam demem erkek demem ben. Direk ayrıl düşünme napıyım diye. Ayrılmazsan yapmaya devam eder o zaman'da böyle sorular sormaya hakkın yok.
Artık diğer erkeklerde böyle mi diye düşünmeye başladım :/
Yaşlar kaç sizin?
19 a 21 ya
Maşallah yaşlarınızda var baya dedim 15-16 bunu yapan :D
Yok yav :/ ikimizde üniversite okuyoruz
O zaman çocuğun kafada var biraz :D
sende pokunu al eline yüzüne sür doğallık böle olur de bidaha yapamaz
Ben pisleşemem öyle ya midem kalktı mk
hahahaha koptum gülmekten 😂😂😂😂
Sende karıştır ona fırlat
İğreeenççç :/
Göze göze dişe diş. Ama ben olsam o adamla birlikte olmazdım
ıyy koşarak uzaklaş pisliğe bak
Sende uyurken yuzune ostur ole gecinin :)
Birlikte uyumuyoruz anne babalarımızla kalıyoruz yav :/
Hahah osuruyor mu bunun üstüne iyi gider
O ayrı bir dert ya hiç karıştırma :/
Sümüğü kaptığın gibi sevgilinin ağzına sok qnq xd
İyi fikir :D
Ama nasıl dokanıcam ya :/
Oda sana kalmış qnq xd
osuruğunuz ile püskürtün düşmanı.
Benim ki o kadar kuvvetli değil malesef :/
Terk et direk direk 😲😱
iğrençlikte sınır tanımıyor galiba sevgilin
Ahahahha :D harikasın ya :D
Doğallık tamamda saygı denen bişey varr
sende suratına sıç :) anlar
Ve hala ona sevgilim demen de ayrı enteresan :) :)
hahaha sevgili savar :D
hasssiktir hahahahah :D :D
Dogal? Ormanda mi yasiyo sevgilin
Ayıdan tek farkı bir evde yaşaması ya :/
Uyurken yüzüne işe ya da sıç.
O dereceye geldim artık ama birlikte uyumuyoruz ki
o zaman balgam at sen de ona :D
ıyyyy sus yaa :/
Sende pet siseye iseyip ustune dok
Malesef biz sizin gibi pet şişeye işeyemeyiz ki
@Tambihatun bak bak :D
ahahaha. İğrençmiş ayıl bence. s
Ayrıl bunu da mı biz söyleyelim
Hala sevgilimisiniz...
aç ağzını yakala
tiksinçler
Fff tam pislik nerden buldun bunu allah askina ya
Deme öyle çok aradım
Utanma allasen yanımda bide sıç tam olsun de
Dedim gülüyor pis pis ya :/
maymunlarda normal bu...
Iyyy şimdi kuscam bu ne l*n
ilk okul 4 sınıf stayla :D
Sevgilin çok romantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar