Kızlar 112 de çalışan erkeklerin sizce + bir çekiciligi var mı üniformalardan dolayı?



hahahah var bende paramedik olmayı istiyorum şu formaların güzelliğine ölünür :D
:D iyi çalış olursun
çalıştım bakalım tercih yapıcam gelir inşallah , sen paramedikmisin :D
evet diyarbakırdayım 112 de :)
bana bir özelden mesaj atma imkanınız var mı aklımda bir bölüm daha varda bide bu bölüm hakkında sorular tabii :D
https://www.facebook.com/astegmen21 ekle ne istersen sorabilirsin
Yorucu bir havası var :D Koşturup duruyorlar.
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar