Kendimi çok uzun hissediyorum benim boyumda arkadaşım çok az ya :( çoğu 1.60-1.63.
Kızlarda 1.67 boy sırık gibi mi?
Kızlarda 1.67 boy sırık gibi mi?
tabiki değil ideal boy bence. ben 1.68 170 falanım hiçte sırık gibi değilim
Saçmalama az bile ben 1.73üm gayette normal ayrıca uzun boy havalıdır
evet havalı fakat çok uzun hissediyorum kendimi rahatsız oluyorum çocukluğuma inmek lazım :D :D
Alla alla o psikolojik bisey o zaman 😁
sanırım evet :D
kızlarda 175 boyakadar çok iyi boyun uzun bile değil yani :)
iyi o zaman :) fakat kendimi çok uzun hissediyorum neden bilmiyorum
Benim boyum 1.85 o zaman ben kendimi dev hissetmeliyim :)
Gotum yere sürtüyor demiyorda uzunum diyor
NOKTA
ahahhah :D
Cevap
43Cevap
1.77yim belki bunu ben düşünebilirim ama 1.67yle düşünmek saçma ya normalsin arkadaşların kısadır en fazla✌
Çoğu dediğinden 3 4 cm uzunsun diye kendini uzunmu hissediyosun? :D boyun kısa bile sayılabilir bizde var 186cm boy ölelim ozaman.
Ha Sırık gibi. sirik görmedik biz evet yutucaz bunu :Ddd
Yok daha neler. 1.76'yım ben kendime sırık demeye utanıyorum. Haddini bil! :D :D
1.63 le 1.67 arasında ne kadar fark olaki sırık gibi hissediyosun
4 cm fark :D doğru aslında ama fark ediliyor yinede :D
Kanka ne diyon 1,73 boyum var 😂😂😂😂
Genetik boyumda 1,80 😎
Sen kendini sırık hissediyorsan ben neyim acaba? :) boy 1.75
bence ideal kız 1.65 uzun olmayacak öyle kız ele avuca gelecek. Yani boşuna kafaya takmayın
Yok l*n tam böyle yanımda dursun göz doldursun hesabı :D S:D
1.67 boyunda kıza sırık demek, 1.77 boyunda erkeğe sırık demek gibi oluyor. Kızlarda boy ortalaması 1.64, Erkek de ise 1.74.
167 kısadır.
uzun boylu seviyorum
ben 185 im.
hayalimdeki kız 180-185 arası.
alman kızların çoğu öyle
1.67 ne zaman sırık gibi olmuş. sen hangi ülkedesin.
türkiye :D
ahahahahhahalkdks çok güldüm :D :D :ÇD
Yaw ben 1.72 yim 1.67 ne sırığı uzun boy her zaman daha iyidir ;)
167 normal bir boy nasil kendini çok uzun hissediyosun ya
Beni boyum 1.81. Sen kendi boyun için bu soruyu soruyorsun ben ne yapim :D
12 yaşındayım ve 1.80 boyundayım bırakta ben sırık hissedeyim istersen :D
Oha genetik mi :D
evt genetik ayrıca 18 den daha küçük yapamıyorum yaşımı farkındaysan
Evet cok uzun, 1.25-1.35 arasi olmaliydi.
:D çok güldüm :)
On numara hatta 1.70 olsun 😉
yyoooook sakınnn istemem :D
sonuç olarak her türlü giderin var sınırı geçmişsin 😂
Ülkecek düştüğümüz hale bak. 167'ye uzun diyoruz
japonlarda kısa :)
Herkesin boyu kendine ama :)
Ajskdsdlfksfl güldürdü :D
:D niye yaa
ciddiyim belki orta bir boy ama niye bu kadar uzun hissediyorum kendimi bilmem :D
sırık mı ne alaka ya ben 170ım ve normal yanı
Hayir ya ne sirigi :D olmasi gereken o
ne sırığı siz sırık görmediniz heralde.
Yok be kızım 175 üzeri değilsen sırık değilsin
iyi içimi rahatlattın :D
senden büyüğüm ergen. kafama taktım öyle sordum napiyim
şaka yapıyor galiba :D
niye :D
bunu duymak sevindirdi beni ahaha :D :D
yoo bana gore iyi :D :D :D
Ben 1.70 im. Ne sirigi kiz :D Kısayiz hatta :D
176yım sen sırıksan ben neyim
Ben 1.69 um bazen kısa sanıyorum kendimi
1.80 olan kız napsın. Sırıkmış
Bana göre sırık gibi xd
sen 1.50 filansın sanırım :) tahmin.
senin boylarında çok arkadaşım var onların böyle bana ayyy çok uzunsun çok uzunsun demesinden bu hale geldim :D
Biraz daha uzun hahha 1.58
olsun yine de kısa boylusun ya onu diyorum :)
Sevmiyorum ama ya uzun olsam iyi olurdu anladım seni :( senin boyun iyi :( 12 yaşında kuzenim var bacak boyumuz aynı nerdeyse hahha
Salakmisin em ideal boy
evet salağım nerden bildin :D
hahahahjd :D :D
Sırık mı ben gebermeliyim o zaman
aaa sen kaçsın :)
176
çok uzun boylar güzeldir bence
gayet normal
ancak en ideali 1.70
hiçte bile bence gayet güzel
1.70 e kadar standart orta boy
Yerin altinda 20 cm yoksa hayir
:D he he cok uzunsun 3 cm cik :D
haha :D
1,67 boy kızlarda normal sayılır.
Hayır normal olan sensin
hayır bence oda kısa 1.70 üstü tercihimdir :D
hayır tabiki :D :D :D
Hayır hatta uzun değil orta boylu sayılıyorsun
O zaman ben bayağı sırığım 😑😒😒
sen hala burada mısın bıraktığım yerde yağmur :)
bence süper tanışalım mı :)
😄😃😀😓😳 1.67 boy sırık gorunuyo sacmaladın
benim yanımda midilli :D
sen kaçsın
ben ne yapıyım 1.74 boşver :D
ama 1.74 yani sen 1.70'i geçmişsin özel duruyorsundur :) zarif, kuğu gibi. birde bana bak ne olduğum belli değil kısa değil uzun da değil :(
Vaybe manken olmaliymissin
Kısa hatta
1.75 boyunda arkadaşım var gayet iyi
Gayet ideal
Boyun güzel
o zaman ben deveyim.
Normal bence
Normal.
Cok kısa
çok mu kısa? oha :D
Kaldırmışlar seni
Yok be iyisin iyi
Hayır değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar