Partiya Karkerên Kurdistan (PKK) kürtler için sizce fayda sağlamadı mı?

Arkadşalar bu yazıyı okumadan önce ön yargılarımızı bir kenara bırakın lütfen. Bunda yakalışık 30-40 sene önce kürtçe şarkı söylemek , kürtçe konuşmak , kürtçe diye bir dilin varlığını söylemek bile suç teşkil ediyordu. Ama ne zaman PKK kuruldu ve devletin başına bela oldu , o zaman devlet bu belayı başından atabilmek için örgütün istekelri yapmak için bir takım adımalr akydetti. Bu adımların asıl amacıda zaten pkk ile tabanın bağlkantısını koparmaktı. Pkk ne için yola çıktını söylemişti? Kürt halkının bağımsızlığı ve özgürlüğü için? Devlet ne yaptı? Buna dair istedikleri her şeyi devletin bütünlüğünü riske atmadıkça verdi. Onların dilinde yayın yapan televizyon kanalı , onların dilinde eğitim , mahkemelerde onların dilinde savunma hakkı ve daha sayamacağım bir çok şey. evet pkk nın yanlışlarıda bir hali var , ayrıca kürtlere zararları da bir hali var ama şu da bir gerçek ki o olamasaydı bunalrın hiçbirisi de olamzdı. Kürtlere bu kadar ayrıcalık tanınmazdı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Partiya Karkerên Kurdistan (PKK) kürtler için sizce fayda sağlamadı mı?
Cevapla