Kizlar bir erkeğe sinirlenince niye ilk amacınız kasıklara vurmak oluyor :) bu şekilde hiç birine vurdunuz mu :) ?

Benim iki kez başıma geldi ikisinde de kızlar diziyle sertce geçirdi yerde kivrandi m :)) sizin oldu mu hiç bu şekilde vurduğunuz :)
Güncellemeler
+1 yıl
Vurmaz misin ya :(
Kizlar bir erkeğe sinirlenince niye ilk amacınız kasıklara vurmak oluyor :) bu şekilde hiç birine vurdunuz mu :) ?
Cevapla