Güncellemeler
+1 yıl
Benim bazı tişörtlerde belime yakın kalıyor gözüme hoş gelmiyor ondan sorma gereği duydum teşekkürler :)
MrslShn sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
bazılarında çelici dururken bazılarında kendinden soğutan kıyafet türü :D :D
Sünnet çocuğu gibi oluyorsunuz
eğer kilolu değilse mükemmel çekicilikte duruyor
Altinada tayt giysin biz öyle yapiyoz
Kızlara daha çok yakışır
uzun ve bol tişört giyen erkek gibi
Boyları 1.10 gözüküyor
İyi iyi
salaş
Güzel👍
cok uzun değilse iyi
Kısa gözüküyor.
Hoş.
geneli kötü
Nahoş
Serseri
giyene göre
minicik gözüküyor:D
guzel :)))
Berbat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar