Diğer Yunus polislerinin mesaiye başlamadan jöle kullanma zorunluluğu mu var? Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İstanbul'da yaşıyorum. Gördüğüm bütün yunusların saçları ölümüne jöleli. +9 rayban güneş gözlüğü itemleride var tabi. Ay sonunda prim olarak hobby jöle mi alıyor bunlar? Yunus polislerinin mesaiye başlamadan jöle kullanma zorunluluğu mu var? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Ghostman33 Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Türkiye deki bayanların bir çoğu üniforma hastası. İçindekine değil, resmen üniformayla tahrik oluyorlar, insanlar da haliyle bundan faydalanıyor. 1 2 Yorumla Culdesac +1 yıl Bunlar aşırı ama. bir havalar bir şekiller :D Yorumla Ghostman33 +1 yıl Polis oluşları ayrı bir hava evet :) Yorumla
trueblood34 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Tek amaçları liselerin önünden motorla geçmek olan polisler.. Can sıkıntısı işte 2 2 Yorumla Culdesac +1 yıl Aynen öyle :D Yorumla trueblood34 +1 yıl teşekkürler Yorumla
Blackbirddd Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Ben fönlü saçlar görüyorum bonus olarak da karizmaları? 1 3 Yorumla Culdesac +1 yıl Bunlar temsili. Yorumla Blackbirddd +1 yıl Tezinize uygun olmayan bir temsili resim olmuş Yorumla Culdesac +1 yıl Yoo gözlükler tam. Soldakinde de jöle var? Yorumla
agzindanöpmüs Takip Et Xper 4 Yaş: 33 , eic 39% +1 yıl Bunlardaki hava kimsede yok :) 1 1 Yorumla Culdesac +1 yıl Hemde ne hava concon :D Yorumla
ÇılgınSusam Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 60% +1 yıl Ulan cok iyi tespit ya 😀 harbiden ole. 2 3 Yorumla Culdesac +1 yıl Ayar oluyorum moruk :D Yorumla ÇılgınSusam +1 yıl Ben her modeline ayarim bunlarin polis yunus. Sanki dunyaya hukmediyolarmis havalari yok mu bitiriyo beni 😀 Yorumla Culdesac +1 yıl Hiç sorma :D Yorumla
Dexterrr Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Diğer konusunda 1b cevap paylaştı. Tespitin mkoydunuz.. congratulations.. 1 1 Yorumla Culdesac +1 yıl Aman aman efendim teşekkür ederiz. Yorumla
AysunYıl Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Cool gorunmek için onlar hep 😊 1 1 Yorumla Culdesac +1 yıl Azcık daha kassalar ceviz kırıcaklar bir taraflarıyla :D Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Yirim ben bunları... Çevikleride yirim... 1 1 Yorumla Culdesac +1 yıl Yi yavrum yi. Yorumla
En İyi Cevaplar