
Ben patlamış mısır-kola ikilisine bayılırım ama bazen film esnasında tam konsantre olmayı engelliyor ses çıkardığı için :)
Siz film izlerken bir şeyler atıştırır mısınız (Mısır, kola vs.) ?

bira eşliğin de izliyorum ben :D hatta filmden önce içmeye başlarsan daha da filmin içine girebiliyorum :D
Ne demek l*n görüşüm yok!
Evet atıştırırım ama bu fotoğraf konulur mu gece gece 😭😭😭¿
Valla onu düşünemedim k. bakma :) Ne atıştırırsın peki?
Koşa ve patlamış mısır 😇😇😇
Kola 😱😱😱😱
Koşa koşa mı içiyon :P sdasda
Hep bu telefon yüzünden hem, oto düzeltme açık, kendi kafasına göre düzeltme yapıyor 😭😭😭😭😭😭😭
Hemen de hazır cevap :P Hiç suçu kendinde arama ya zaten :D
Of ya 😭😭bunlar hep küresel ısınmadan oluyo 🙈🔫🔫🔫🔫🔫
Kürecell telefonları ısınıyo mu ya :( :Psadsaa diye iğrenç ötesi bir espri yaptırdın ya bana helal sana :D
İyice saçmaladık 😂😂👏👏👏
Aynen koşarak uzaklaşalım en iyisi :)
😊😊😊
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim :)
Bazen. Hele duygusalsa atıştıramıyorum ağlamaktan :D
Boğazında kalır falan iyi yapıyosun :)
Cevap
4Cevap
Hemde nasıl mısır, kola, çikolata, bisküvi, cips, jelibon ve daha niceleri karnım acıktı bee 😁😁
Sonra diosun ki aynı muhabbet ahaha (g. t , göbek) :D
Amannn beee 😀
genelde sponsorlardan filme geçerken hepsi bitmiş olur o yüzden hiç yemiyorum en temizi
En temizi
Sağ ol valla gece gece ne kadar sevap altın insanların canını çektirerek. ..:)
Hhaha onu düşünemedim ya kusura bakmayasın :)
Annemin klişelerinden birini söylüyorum.. Kusura bizde belediye bakıyor genç. :D
Anneni ellerinden öpüyorum cuk oturdu kadıncağızın lafı :)
Cuk oturtturur lafları aynen. :D
Anneler öyle ya :)
yicek bişi olmadan film izleyememm. bu arada cok sağol canımmızz hiiiç çekmedii
Ağzın boş durmaz yani :) Onu hiç düşünemedim haklısın k. bakma ya :)
filmin ilk 5 dakkasında hersey bitmiş oluyor:)
Hocam çok hızlısın :)
film baslayana kadar bitiyo benimkiler
Ne bu acele :P
Mısırdan nefret ederimde kola cips iyidir ^^
Eyv. bro :)
filmin 20 dakikasında biter benimki
Hayır
Diyet olayları mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar