Geçen gün eşimden bir tokat yedim ve hayatım da bana kimse tokat atmamıştı belki tahrik ettim ama?

Eşimle birbirimiz çok seviyoruz ama bu yaptığı şey beni çok üzdü bana hayatımda hiç kimse tokat atmadı ne annem ne babam. Olay şöyle oldu eşim biraz kıskançtır çok değil aslında dozunda ama neyse işte biz bunla tartıştık eve biraz geç gittim iş yerinde toplantı vardı ama çok geç değildi yani. Bağırdı hani nerdesin ben evdeğim ne işin var falan bende toplantıdayım dedim ne toplantısı gecenin bu saati ne işin var dedi zaten bir sinirliydi neyse sonra bende altta kalmadım bağırdım işim gücüm var sende biraz adam olda sen de uğraş bu evde ikimizde yaşıyoruz böyle olmaz bu işler dedim sana mı sorcam dedi tokatı attı sonra ben de hiç bişe yapmadım ağlamaya başladım önce hiç bişe demedi sonra özür diledi falan sonrada zaten hiç konuşmadan yattım yani bende inatçı ve çok alınganım napmalıyım yani bilmiyorum
Geçen gün eşimden bir tokat yedim ve hayatım da bana kimse tokat atmamıştı belki tahrik ettim ama?
Cevapla