Sevdiğiniz meyveye göre karakter testi:) hangi meyveyi seviyorsunuz :D?

Selamun aleyküm Arkadaşlar Sevdiğiniz Meyveye göre Kişilik analizi yapalım :D maksat eğlence

Ben muzu seviyorum :D

Eğer en sevdiğiniz meyve PORTAKAL ise...
Sonsuz sabır ve iradeye sahip bir karaktere sahipsiniz.
---

Eğer en sevdiğiniz meyve ELMA ise...
Savurgan, fevri ve lafını sakınmayan bir insansınız; sert ve öfkeli bir yapınız var.

---

Eğer en sevdiğiniz meyve MUZ ise...
Doğuştan sempatik, hoşgörülü ve şefkatli bir yapınız var.

---

Eğer en sevdiğiniz meyve KİRAZ ise...
Hayat sizin için çok da insaflı değil

---

Eğer en sevdiğiniz meyve ÜZÜM ise...
Genel olarak nazik bir insansınız; ancak sık sık ani parlamalarınız da oluyor; fakat çabuk yatışıyorsunuz.

---

Eğer en sevdiğiniz meyve ŞEFTALİ ise...
Oldukça neşeli bir yapıya sahipsiniz.

---

Eğer en sevdiğiniz meyve AYVA ise...
Mütevazi ve muhafazakar bir kişiliğiniz var.

---

Eğer en sevdiğiniz meyve ARMUT ise...
Aklınıza birşey koydunuz mu muhakkak başarıyorsunuz; fakat genel olarak değişken ve başladığı işi bitirmekte zorlanan bir yapınız var.

Bu bu şekilde gider yazın bakalım sizinki hangisi :D

Güncellemeler
+1 yıl
Şit uyanıklar yorumlara bakıp :D seçmeyin meyve ordan direk söyleyin :D Gebertirim hepinizi
Sevdiğiniz meyveye göre karakter testi:) hangi meyveyi seviyorsunuz :D?
Cevapla