
Saçlarımın iç kısımları kıvırcık olmaya başladı. Resimde de gördüğünüz gibi iç kısımları kıvırcık, dış kısımları dümdüz.
Halbuki benim saçımın tamamı dümdüzdü.
20 yaşından sonra saçımın tamamı kıvırcık olabilir mi?
Öyle bir şey yaşayan var mı?

bak benimde saçlarım dümdüzdü herkes düzleştiriyormusun sürekli falan diyordu şu an o düzlük kalmadı arada bir dalgalanmalar var bende
Benim kardeşime de oldu aynısı saçın bir bölümü kıvırcık bir bölümü düz :D
Çok ilginç ya.
Benimde alt kısımlar kıvırcık, dışarıları dümdüz:)
Marka olarak ne önerirsiniz?
Teşekkürler o zaman =)
Benim saçım geçen yaz marul gibi kıvırcıktı bu yas ise aşırı derecede düz. 18 yaşındayım bu arada. Sende de olma ihtimali var
belki seni merinos koyunu ısırmıştır sende koyuna dönüşecendir :d
Haha bu iyiydi =)
eig alırmıki :P
Daha iyisi gelmezse eig senin söz =)
sarışınlara güven olmaz ama :d
Al verdim eigni al =)
biraz zorla oldu amma neyse :P
Yoo zaten sana verecektim =)
Cevap
6Cevap
Bende 15 yasindayim liseye gectim ve bebeklikten beri duz dumduz olan saclarim simdi kivirciklasti ve bakimi cok yoruyo beni bu kivirciklasma da 4 yil oldu gibi hatta daha fazla da olabilir ama genetigi bozulmus deniyo galiba bende saclarima isi cok uyguladim o yuzden olabilir ama sevdim kivircik saci 😋 kivircik sacli olmak ayricaliktir bunu unutamyiiinn
Ilk kere duydm cocukken tammamda genc kizken ilginc
Enteresan olabilir 😁
Tartışılır tuhaf bir durum 😀😀
Olursa ne tatlı olursun :)
Aynen :)
Fırça gibi saçlar ne kıvırcığı
Fırça?
Saçlarım kötü mü ya 😥
Olabilir Elleme saçını
Oha evrim geçiriyosun resmen :o
Eskisi kadar işleme maruz kalmıyordur.
Hayır yok ama saçların güzel
Sağol
Ense tarafinda olur oyle
Ense kısmı terlediğinden olamazmı ki
Yeni yıkadım ki saçı, ne terlemesi:)
Ben de kıvırcık saça merak ediyorum :)
tokadan o toka
Güzel saçlar
Teşekkürler =)
sadece dalgalı
Yok ya olmaz ☺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar