Ya bayıldım bayıldıım evlensem mutlaka onu gıydırırım :) :) Çok guzel dimii :)



Takim guzel ama onu tasiyanda fark ettiriyor tabi yamancikta yani cagtay ulusoy takima uymus yani takim ona uymus guzel tasimis of sacmaladysam k. bakma kisacasi kisiden kisiye deisir bunda begendin belki evlenicegn insanin uzerinde begenemeyebilirsin.^^
begenırım begenırım :)
^^ senin kararin senn secimin
Aaaa normalde izlemem yanlışlıkla denk geldim tvde ama cok iyi ya aynisindan yaptircam 😄
Hemen evleniyoruz :D
nıye :D
Ben neyim cumhurbaşkanı mı
neyse evlenmeyelim sakaydı o. Evlenırken sen gıy bende evlenıcegım adama gıydırırım
Afferiin
Ya medcezir demeyin üzülüyorum ya keşke bir sezon daha olsaydı :D
Bomba
Cevap
5Cevap
Damatlık güzel olsa nolur içindeki 5 para etmedikten sonra :D
Çooook kötü ama canım ya :(
Hayır ya sacmalamayıın neyse sız gıymeyın ben evlenıcegım adamı ıkna edebılırım :)
Medcezir izleyen kız iticiliği. :D
İzlemedım kii dun hatta fılm ızledım başka bır tane gordum oyle ınternette gezerkenn
İnanalım mı :D
damatlık güzel saç nee ya
İcndeki güzel olunca çuval giyse yaksır
Damatlığım bazardan Allah korusun nazardan
yakışıklı adamı ne hale soktıular.)
Hayır ben sadece damatlığını begendımmm
beğenmedimm
Ben sormam valla bunu gıyceksın derım gıysın bır zahmet evleniyoruz yani gıyıversın
siyah gelinlik giy deseler giycen mi
Ama aynı şey degıl kııı , neyse bende gıycek bırını bulayım :D
aynen bende hıh
Evet güzeldi
Beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar