şimdi kıskanclığın alemi yok kızlar.. Sarışınlara hayran biri olarak rusları da beğenmesem terbiyesiz olurdum, hoş rus erkekleri de yakışıklıymış ama sorumsuzlarmış rus kadınları oldukça sorumluluk sahibi, anaç ve çook güzel kızlar.. hele ki böyle masum yüzleri varsa maşAllah der geçersiniz..
erkekler siz ne diyorsunuz?
@06fth özellikle sen ne diyorsun :) Sen masumiyetten yanasın ama sarışınlara da yakışmamış mı bu tatlılık :)
Hem masum hem güzel kız olmak.. bu rus kızları cidden çok güzel değil mi?
yurt dışında aralarında yaşadım, birçoğu ile, sarışın olmalarına rağmen çok güzeller, tenleri pamuk gibi ve pürüzsüz, naz işve kapris nedir bilmezler ama hepsini toplasan esmer bir türk kızı etmez...
öhömm o kadar uçma be :/ bizde güzeliz de o kadar değil.. Allah sana da nasip etsin canım ya :) masumiyetliği sevdiğini biliyorum da sende her erkek gbii güzelliğe bakarmışsın demek. peki yazdım bunu :/
Rus kızları türk erkeklerini çok severlermiş orda kızlar çalışır erkekler yatarmış genel'de erkeklere bağlılığı çok fazlamış giden kişilerden biliyorum rusya'ya :D
Suyundanmidir nedir evet guzeller bilmem ama guzel ulkemin kizlarinin elinede su dokemezler diye dusunuyorum arkadasim...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Şu an Rusyadayım o kadar güzel kız varki bir tanesi polis üst katda oturyo ve o kadar saf güzeliği varki makyaj bile kullanmıyo 1 kelimyle hem sade hem güzel
Bu kizlar.. hayatta inanmam.. onlar guzelliklerine hep onem veriyormus gibi duruyor ya turl kadini mi bunlar ki kocayi bulana kadar guzel dolassinlar sonra salsinlar ;D
hiç öyle değilmiş biliyor musun hocam anlattı yurt dısında yuksek lisans yapmış yok böyle bir anaçlık diyor hani türkler öyledir diyorsunuz da bu anne sevgisinn iki katını düşünün diyordu. güzeller ayrı bir de sorumluluk sahibiler, orda erkekler sorumluluk sahibi değilmiş kadınlar calışırmış ve her işi de yaparlarmış öyle gocunmaları da yokmuş. onlar tek bahtsızlıkları erkeklerin sorumsuz ve cocuk olması zaten o yüzden türk erkeklerini seviyorlar.
En İyi Cevaplar