Kimya ogretmenimle opustum?

Universite sinavina hazirlaniyorum. Okuldan izin almistim ama bugun soru sormaya gitmistim. Sinifta kimse yoktu kimyadan sorularim vardi bu yuzden kimya ogretmenini sinifa cagirdim. Kimya ogretmeni de 20 lerin sonlari ya da 30 larin baslari bilmiyorum ama cok yakisikli evli bir adam. Sorularimi cozerken muhabbete basladik bir anlik yakinlasmayla opusmeye basladik. Beni arka duvara yasladi devam ettik. Ben birden kactim. Eve geldigimden beri agliyorum. Cok utaniyorum. Mezuniyeye de baloya da hatta karne almaya bile gitmeyi dusunmuyorum. Annem de sordu sinav stresi dedim. Napicam bilemiyorum?
Kimya ogretmenimle opustum?
Cevapla