Hayatın boş ve anlamsız gelmesi, öylesine yaşıyormuş hissi?

Hayat çok boş ve anlamsız geliyor. Öylesine yaşadığımı hissediyorum hoş zaten birşeyle uğraşmıyorumda uğraşsam yine sıkılıyorum yine boşluğa düşüyorum. Hayatın anlamını bulamadım hiçbirşey düşünemez hale geldim artık varlığımın boş ve değersiz olduğunu düşünüyorum hiçbirşeyden zevk almıyorum hiçbirşey yapmıyorum o zaman neden yaşıyorum sırf cehennem var diye katlanıyorum 5 yıldır ağır psikolojik rahatsızlığım var ilaçlarda aramadım çareyi ama böylede bir sonuca varamadım düşündükçe batıyorum artık şizofren bile olabilirim belirtilerinin çoğu var
Hayatın boş ve anlamsız gelmesi, öylesine yaşıyormuş hissi?
Cevapla