zen (ruh) destesi kullanıyorum ama bazen bağlantım kesiliyor ... kahve falı öyle değil mesela veya çayda harikalar yaratabiliyorum ama zen destesi istediğim performansı göstermiyor başka deste tavsiyesi olan ?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkardeş kusura bakma da fal islamda günahtır
belkı manasını bılmeden eglencesıne bakıyorsun biz de aldık vakti zamanında tarot kartları
cok fallara baktırdık, astrolojı okuduk
acısı sonradan cok feci cıkıyor
falın görevlisi olan cin ve şeytanlar vardır, fal allaha ortak kosmak demektir
çünkü gaybı, geleceği bir tek allah bilir, bakın peygamberimiz bile bilemez
peygamberimiz dogmadan evvel, gogun 6. katına kadar cinlere acıktı
bunlar üst katlara yükselir meleklerin konusmalarını dinler( hüküm verilmiş olacagı kesin şeyleri ) ve bazı haberleri cahil insanlara gelip anlatırlardı
hatta bazen öyle olurdu kı, arabistan yarımadasındaki cahillerin taptıgı putların ıcıne gıren cınler ınsan gıbı ses vererek konusur, ınsanlar bu putları konusuyor sanırdı
peygamber efendimiz dogdugunda gögün kapıları kapatıldı
yanı artık cinlerin üst katları dinlemesi ve bişi bilmesi mümkün degil
fakat ömürleri çok uzun oldugundan, taa biz dogmadan evvelkı hadıseleri bile bilir
kendilerine meyledenleri, iman ve huzurları karsılında bazı uyduruk bılgıler vererek yardımcı olurlar
fal neden allaha ortak kosmaktır, allahu teala buyuruyor kı, gaybı benden baskası bılemez
siz iste fal bakıyorum gelecekte su olucak bu olucak dediginiz zaman bilmeden HAŞA kendinizi allahu tela ile ortak saymıs, sadece onun bildigi birşeyi kendiniz de biliyormussunuz gibi ortaya cıkmıs oluyorsunuz...
bazen ınsan isledigi günahın mahiyetini bilmez
dedim ya ben de almıstım tarot kartları, can sıkıntısından umutsuzluktan oyalanmak isterdim
fakat acısı cok kotu cıkıyor
bu falların gorevlısı olan varlıklar var, şeytan yavrusu dedigimiz...
cinlerin ve seytanların varlıgı kuranı kerimde ayetle sabittir haşa iman etmememız mumkun degil
siz fal baktıgınızda yanınızda sureklı sıze o ısı yapmanız ıcın ufak tefek bılgıler verecek gorunmeyen bazı varlıklar belirir
seytan hemen yavrularını gonderır cunku sız allaha ortak kosmus oluyorsunuz
büyük bi günah oldugundan sizi ufak bilgi kırıntıları ıle destekler kı hep ılgı duyup bu olayı devam ettirin
kardeşim, biz nerden geldigini bilmeyen, 5-6 yasından öncesini hatırlamayan
ne zaman nerde oleceginden habersiz, muhtac ve aciz varlıklarız
haşa biz nerde gaybı bılmek nerde
gelin bu işten vazgecin siz de benim bir kardeşimsiniz
tövbe edin ve bir daha katiyen bakmayın
yoksa bir zaman sonra bu varlıkları bedenlı olarak gormeye baslarsınız gündüzünüz geceniz karısır
gece uyutmuyorlar
garip isteklerle hayatınızı zındana cevirirler, misal gece yarısı mezarlıga gidip okuyamayacagınız sayıda cuma suresı cın suresı okumanızı ısterler
o sayıyı tamamlayamazsanız, bedensel iskence yaparlar
kardeşim bu ısler iyi isler degil kendinizi koruyun127 Yorumla
İkizler+1 yılbiz de arkadşlarla arada eğlencesine fal bakıyoruz çok korktm şuanda yazdıklarından bi daha asla bkmam başına gln olaylarmı bnlar
Aslan+1 yıleğer şikayetin varsa gel ben sana yardımcı olayım ... beni daha hiçbi kötülük rahatsız edemedi . (altını çiziyorum etmedi değil edemedi ) bu tamamiyle sana bağlı bişey ve senin onları çağırıp çağırmamanla alakalı ... eğer ki rahatsız ediliyorsan öyle kolay kurtulamazsın benden söylemesi ...
Yengeç+1 yılcidden anlattıkların dgru ama ınsan oglu ıste nevsıne hakım olamıyor ve baktırıyor bnde bır gun ıcınde 2 defa bktırdıgımı bıle bılıyorm hata 1 hfta ıcınde 8 defa fal baktırdıgımıda ve korktum acıkcası dedıklerınden şu an bazen ruyalarda krkuyorum örnegın mezar tasında ölu yatarken gördum kendımı ama daha d kotusu olmasını ıstemıyorum banada yrdım edın lutfen gunahlarımdn arınmak ıstıyorum ve fal baktıran kişi sanırım ilerde kötü bir bela ile karşılaşırmıs bn sımdı ne yapım kardeşim
İkizler+1 yılbenim başıma gelmedi allah korusun ben kafayı yerim zaten öyle bişey olsa...ama sadece geçen sene arkadaşımla el falı baktrmaya gitmiştik ben normalde böle şeylere inanmazdm ama bakan çocuk çok thaf biriydi ve bu dediklerinden bahsetti aynen...gece uyuyamıyomuş fal bakınca ve resmen fal bakarken 5 dk da gözleri kan çanağına döndü enerjisi bitti ...allah korusun böle şeylerden
Cevap sahibi+1 yılKARDEŞLERİM
hepiniz benim birer kardeşimsiniz, hepinizin iyiligini isterim
size bir zarar gelmesi beni üzer, yaşamadıgınız zaman anlamanız zor
sizin fal bakmanızın bana bir zararı var mı?ister bakın ister bakmayın
ama manevi boyutlardan bu tarz tacizler insanın hayatını karartıyor
elbetteki allahu tealanın muradırıd başa gelen herşey, ALLAHU TEALANIN BİR İSMİ DE SABUR..
yani cezayı erteleyen..
şu an başınıza birşey gelmemesi yarın için güvence değil
lütfen allahın gazabını üstünüze çkme
En İyi Cevaplar
+1 yılZen ruh destesi dediğin Osho'nun mu bu dediğin.Evde var bır ara baktımda birşey yapamadım ...Fotonşa ilgili bir şeyler hissediyor musun soruyu ciddi soruyorum?
19 Yorumla
Başak+1 yılya ben uğraştım olmadı bir iki kart çektim yorumlarına baktım kaç ay önce ama hala orda öyle duruyor biraz anlat tarottan farkı nedir bunun?
Aslan+1 yılklasik tarotla 6. hissi hiç olmayan bile bakabilir ama zen inanılmaz seçicidir ... eğer ruhunu kontrol edemiyorsan zeni idare edemezsin... zen ve tao tarotun 2 ucudur birini osho birini öğrencisi yaratmıştır ... tao erkeksi kehanetleri içerirken zen tamamiyle duygusal dönüşümleri açıklar :) zen benim en zor destem :) çingene çok kolaydır onu deneyebilirsin ...
Başak+1 yılbır kac sene önce tarot aldım denedim ama yapamadım bir iki tarot bakan ark konuştum.öyle olmaz sana birisinin hediye etmesi lazım dedii..Ne kadar doğrudur bilmem.Artık bakmak için uğraşmıyorum ama baktırırımm gördüğüm yerde allah affetsın ben affetmem:D
Başak+1 yılKartlarımı yeğenim aldı ama nette vardır o kartlardan olabilir isterim öğreteck birini bulmuşken neden olmasınki..
Başak+1 yılark isteği gönderdim ordan.Kabul edip ordan özel mesaj atıcaksın bana..
Bu arada ilk defa birine ark isteği gönderdim:D
+1 yılİngiltere'de bir kıza tarot baktırdım ve bir yıl negatif etkisinden kurtulamadım. Belki, hala üzerimde etkisi vardır diye düşünüyorum. Fallara inanmıyorum ama metafizik bazı olaylara inanıyorum. Başımdan da geçtiği için inanıyorum bazı doğaüstü şeylere.
Tarottan uzak durun derim. Bir daha o kartların yakınından bile geçmem. Hatta, tüm fallardan uzak dur. Sana zarar verir. Fal baktığın kişilere de.21 Yorumla
Aslan+1 yıliyi niyetini belli ettiğin için açık edeyim sana ... benim asıl olayım metafizik zaten ... fal bu işin tatlısı ... :)) açık söylemek gerekirse ben şifacıyım yani ruh enerjimle ağrılarını azaltabilir , bir hastalığın belirtilerini yavaşlatabilir veya tedavi edebilirim tamamiyle o işi yapanın niyetine bağlı olarak değişir olay ... iyiliğini isteyen biri bütün hayatını değiştirecek pozitif bir olayın gerçekleşmesinde yardımcı olabilir :))
kahve falı geçmişi tarot geleceği gösterir dedi falcı teyze tarot bakayım mı 33 lira dedi yok dedim :)
05 Yorumla
Başak+1 yıltek fala 2000 tl mi oha desem ayıp olur ama o yüzden ahoo diyorum:D
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılsevgili kelebek
sıkıntılarından kurtulmak istiyorsan hergün şu tövbe duasını oku
kendine bir dua deftri edin, manalarıyla konusuna göre dualarını yaz okuya okuya ezblesrin
ben öyle yaptım
mümin dua ile Kuran -ı kerim ile beslenir
tövbe duaları insanın üzerindeki sıkıntıları kaldırır a beladan korur, duaların dileklerin kabul edilmesine, zenginleşmeye, evlilik ve evlat nimetiyle nimetlenmeye vesile olur allahu alem fakirlik,üzüntü,belalar, yalnızlık, evlat olmaması bilerek bilmeyerek işledigimiz günahlar nedeniyledir, allahu teala bizi cehennemlerde yakmamak için burada bu gibi sıkıntılar vererek bizleri temizliyor
elbetteki isterse anında affeder, ama müminlere sııntı verileceği zaten beyan edilmiştir.sizden öncekilerin çektiklerini çekmeden mi cennete girmeyi ümit ediyorsunuz buyuruluyor.
peygamberimiz bile açıkla, evlat acısıyla, yetim kalmakla, sıkıntılarla uğraşmadı mı onun çektiklerini çekmeden ölmüycez eğer onun yolundaysak..
Tövbe için okunacak dualar
kısa olanı hep söyleyin otururken yürürken otobuste vs içinizden de deseniz olur
1-estağfirullah el azim..
===========================
2 -uzun olan
"Estağfirullah el azim ellezi la ilahe illa hüvel hayyel kayyume ve etubu ileyh tevbete abdin zalimin li nefsihi la yemlikü li nefsihi mevten vela hayaten ve la nuşura."
anlamı:
"Kendisinden başka ilah olmayan, hakiki hayatla diri olan Hay, her şeyi ayakta tutan Kayyum olan büyük Allah’dan beni bağışlamasını istiyor ve -bütün benliğimle- ona tövbe edip, yöneliyorum; nefsine / kendine zulmetmiş, üstelik nefsi için ne ölümü, ne hayatı ve ne de öldükten sonra dirilmeyi elinde tutamayan bir kulun tevbesiyle / yönelişiyle (tevbe ediyorum)."
======================
3-Hz adem'in cennetten kovulunca dünyada 200 yıl okudugu tövbe duası ,kendisi 1200 yaşlarına kadar yaşamıştır allahu alem ,eski ümmetlerin ömrü uzundu- en ilk ümmetler.bizler Muhammed sav in ümmetiyiz, çok günahlar işleyip cehennemde uzun kalmayalım diye ömrümüz kısadır, 70-80 yıl
==========================
"Rabbena zalemna enfusena Ve in lem tağfirlena ve terhemna le nekunenne minel hasirin."
"Ey Rabbimiz! Biz nefsimize zulmettik. Eğer bizi bağışlamaz ve merhamet etmezsen, elbette büyük ziyana uğrayanlardan olacağız."
(Araf suresi 23. ayettir )
saymadan çokça okuyun, peygamber efendimiz geçmiş gelecek günahları affedildigi halde günde 70kez tövbe ederdi biz onun gibi miyiz?
Neyimize güvenerek, Allahın emir ve yasaklarının dışına çıkıyoruz? başını kaldır gökyüzüne bak, o genişliği o büyüklüğü yaratan sonsuz güç ve kudret sahibine mi eş koşuyor falcılar kendilerini?Allah diyor ki gaybı benden başkası bilemez.Cinlerden geçmişe dair bilgi almak seni gaybı bilir kılmaz, sana imajlar,halusinasyonlar gösteriyorlar bunlar gerçek değil.Onları da yaratan allah seni de yaratan allah..
kendine zulmetme, Allaha dön
veli kullarına allahu teala bazen ilham eder saklı bilgileri
daha mutlu olucaksın sana söz veriyorum
sonsuz kereminden istifade ediceksin10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıltarotlardan uzak dur insanı ölüme kadar sürüklüyor tarotta ne çıkarsa çıksın 1 yıl boyunca tüm kötülükler senden ayrılmıyor. arkadaş ben çok iyi bakardım belli bir yerden sonra tedavi görmeye başladım o kartların şakası yoktur.Kötü birşey çıksa o kartlardan bir süre sonra başına gelicek beni ciddiye almanı tavsiye ederim kurtulmanın tek yolu kartları denize atmaktır.
17 Yorumla
İkizler+1 yılbakanın mı baktıranın mı başına geliyo anlamadım
Cevap sahibi+1 yılhem baktıranın hemde bakanın zaten bakan kişi bir süre sonra alzamier hastalıgından tut daha neler yaşıyor. baktıran ise o falda ne çıkarsa 1 sene boyunca tüm kötülükler onda oluyor hele kule şeytan ölüm yanyana gelirse hiç sansınız yok o kartların hiç sakası yok ne kadar insan neler yaşıyor
Başak+1 yılkaderinizi olduğu gibi karrlara teslim etmişsiniz neden bu enerjiye izin veriyorsunuz o halde.
İkizler+1 yılbn tarot baktırdığımda kadın herşeyimi bildi okuduğm bölümü eski erkkk arkmn ismini falan..hep iyi şeyler söyledi ama şimdi onlar da mı başıma gelecek:D
Cevap sahibi+1 yılbana ne ya başına nasıl olsa gelcek yaşa gör
Başak+1 yılBaşınıza nişey geldimi?
Astroloji & Burçlar konusunda 921 cevap paylaştı. bende istiommmmmmmmmmmmmmmmmmm nerde oturuon izmrdemi atlayp geliom hemen :)
08 Yorumla
Aslan+1 yıl43.5
birşey sormak istiyorum bugun tarot kartlarından aldım ama internetteki yazıları okuyunca korktum. kartlar dursa yani atmasam da günah olur mu
10 Yorumla
+1 yılTurkcell wın al hiç kesilmiyor hat ...
08 Yorumla
Boğa+1 yılbilmiyorum ki haberim yok destelerden , kahve falı bakıyorum kendimce ..
Boğa+1 yılçokta fifi ...
Boğa+1 yılBana da bakar mısın
bkz: Allah akıl fikir versin
24 YorumlaDesteden önce kafanızın içindekini değiştirin.
35 Yorumla
Aslan+1 yılbakış açısı olsa da buradaki birçok insana hakaret etmiş oluyorsun ... çünkü fal bir nevi rahatlama seansıdır . tanımadığın seni yargılamayacak biriyle sorunlarını paylaşmak ve çare bulmaktır ...
dipnot : inan bana psikoloji üzerine yüzlerce kitap okudum ve birçok psikoloji öğrencisine yardım ediyorum ...
+1 yılay bebişim bana bir fal baksan
05 Yorumla
Balık+1 yılgit gel tatlış bekliyorum.
Başak+1 yılayy derya kuzusu ya ekledın bır selam vermedin balınalara yem ol inşallah:)
+1 yılherturlu burc yorumu yapılır :D
04 Yorumla
Aslan+1 yılbozusalım ozaman Aslan olarak doğmuş birini çantada keklik sanmak neyin kafası?
Aslan+1 yılAslan olarak doğmuş birini çantada keklik sanmak neyin kafası? bu :D
Astroloji & Burçlar konusunda 2,9b cevap paylaştı. hey allahım iyi bi çay olsada içsek.
01 Yorumla
Boğa+1 yılBenim çay açık olsun ...
+1 yılMerhaba bana ulaşır misin
00 Yorumla
+1 yılSana nasıl ulaşabilirim?
00 Yorumlayaaa lutfen banada bakar misin
00 Yorumla
+1 yılBabasının gurur duyduğu evlat
16 Yorumla
Yay+1 yılPara kazanmayı marifetten mi sayıyorsun anlamadm
Bakıyorum dabenm para kazanmadığımdan da eminsin :)
Aslan+1 yılilk cevabın babana anlattı . yani aşağılama cümlesi . falcılığın kötü bişey olduğuna inanan bir inancın ve erkeğe yakışmadığına inandığın bir tabirin vardı . 2. cevabın ise alakasız hakaret içerikli yorumunu şikayet etmemi de babana onuda anlat gibisinden bi hakaretle destekleme gereği duydun . bizim oralarda buna ilkokul espirisi diyorlar . yaşına uygun hareketlerde , yorumlarda bulun ve senin düşüncelerinle uyumlu olmasa da karşındakinin düşüncesine saygı göstermeyi öğren derim .
Yay+1 yılNe adamsın kırıldın mı bana?
Parçanın ana fikrini çıkardın mı?
Yay+1 yılArkadalım sen bana yazsaydın bu yorumu 'aynen gurur duyar bnde onla duyarım derdm' anlaşılan sıkıntın var mevzu bukadar uzadıgına göre neyse deşmeyeyim bu arada engellememişsin adamsın
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar