
saçlarım çok karışık çıkmış. kararsız kaldım profil yapsam mı?

Birşeyler eksik ama ne eksik bulamadım çok sade geldi bana fotoğraf...
Profil fotoğrafın bana göre bu fotoğraftan oldukça iyi.
Çok doğal ve yapmacıklık yok o yüzden beğenilmeyecektir ama benim gözümde bir numarasın cansın öpüyorum seni :-*
Güzel bence
Cevap
18Cevap
basıyonuz fıltreyı yemın edıyorum heryer sarı sarı :D
En azndan dilini cikarmamis dudagini buzmemissin. Cok sade ve guzel
Yuzum parlamis biraz. Bembeyaz olmus onun parlakligini kis biraz
Yap hadi yap gideri var.
Kafana göre idare eder işte.
Şimdi ki profil resmin daha güzel, değiştirme.
foto olur sadece efekti değiştir
Sorun tek saçta değil foto çok cansız.
güzel giyinmişsin aferin kız
18 den küçüksün dimi :D
Yapma kısmetin kapanır.
Güzel ve sade yap gitsin.
Güzeel 👌👍
Kotuu
Normal
kötüü
Yap bence
Yasin ufak
Yap :)
tanışalım mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar